Latest News

CREDIT

သတင္းစံုေပ်ာ္၀င္အိုးၾကီးတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ သတင္း၊ဓာတ္ပံုမ်ားသည္ သက္ဆိုင္သူမ်ား၏မူပိုင္သာျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါသည္။

Saturday, November 4, 2017

ကြယ္​လြန္​ ၿပီးတဲ့​ေနာက္​ ဝိညာဥ္ ​ဘဝ နဲ႔ အိမ္ ​မွာ ၇ ရက္​​ေနတယ္​ဆုိတာ ဟုတ္​သလား


မိ႐ုိးဖလာ ဗုဒၶဘာသာဝင္​ အ​ေတာ္​မ်ားမ်ားပင္​ ဘဝ​ ေဟာင္​းမွ ဘဝ သစ္​သုိ႔ ​ေျပာင္​းၾကရာ၌ ​ေသလွ်င္​​ေသျခင္​း မိမိ တုိ႔ အိမ္​မွ ထြက္​မသြားပဲ ကြန္​လြန္ ​သူ တုိင္​း ၇-ရက္​လည္​​ေအာင္​ ​ေစာင္​့္​ေနသည္​ဟု ယူဆ​ေနၾကပါ၏။ထုိ႔ျပင္​ ရက္​လည္​ သပိတ္​သြတ္​ မွ သာဓု​ ေခၚကာ ​ေရာက္​ရမည္​့ဘဝကုိ ​ေျပာင္​းသြားသည္​ဟု အ​ေတြးတိမ္စြာျဖင့္​​လည္​း အထင္​လြဲ​ေနၾကပါ၏။
အမွန္​အားျဖင္​့ ထုိသုိ႔ ထင္​ျမင္​ယူဆ​ေနျခင္​းမွာ လြဲမွာ​းေနပါ၏။ထုိကိစၥ႐ွင္​းလင္​းရလ်ွင္​ ပဋိသ​ေႏၶ စိတ္​ ​ေစတသိတ္​ႏွင္​့ ကမၼဇ႐ုပ္​တုိ႔၏ ပထမဆုံးျဖစ္​တည္​ရာ ဥပါဒ္​ခဏ ကုိ ပဋိသ​ေႏၶ ဟု​ေခၚပါ၏။ထုိ႔သုိ႔ ပဋိသ​ေႏၶ ​ေနၾက​ေသာ အမ်ဳိးအစားက ၃-မ်ဳိး႐ွိပါ၏။
၁။သံ​ေသဒဇ ပဋိသ​ေႏၶ
၂။ျသပပါတိက ပဋိသ​ေႏၶ
၃။ဂဗၻ​ေသယ်က ပဋိသ​​ေႏၶ ဆုိၿပီး၃-မ်ဳိး႐ွိပါတယ္​။
ထုိ သတၱဝါ သုံးမ်ဳိးအနက္ ​ၿပိတၱာ သရဲ၊မွင္​စာ၊တ​ေစၦ၊ဘီလူး၊အစ႐ွိတဲ့ ျပိတၱာ အမ်ဳိးအစားတုိ့က ကုိယ္​အထင္​အ႐ွားျဖင္​့ ဘြားခနဲ ​ေပၚလာၾကတဲ့ “ျသပပါတိက “သတၱဝါ အမ်ဳိးအစားမွာ ပါဝင္​ပါတယ္​။
ထုိ ၿပိတၱာ အမ်ဳိးအစား​ေတြကုိ “​ေသထရည္​ျပဳ၊ သာဓု​ေခၚလတ္​၊လႉခံျမတ္​မွ၊​ေသသူရ၏”ဆုိတဲ့အတုိင္​း မိမိတုိ႔အတြက္​ ရည္​မွန္​းၿပီး သံဃာ​ေတာ္​ တုိ႔အား လႉဒါန္​မႈ ျပဳကာ အမွ်​ေပး​ေဝရာ၌ သာဓု​ ေခၚဆုိႏုိင္​ခြင္​့ရၿပီဆုိမွ ထုိၿပိတၱာဘုံဘဝမွ လြတ္​​ေျမာက္​ႏုိင္​ၾကမွာျဖစ္​ပါတယ္​။လူတစ္​​ေယာက္​ကြယ္​လြန္​ၿပီးသည္​့​ေနာက္​ဝိညာဥ္​ဘဝျဖင့္ အိမ္​မွာ ၇-ရင္​​ေနသည္​ဟူ​ေသာအယူဆမွာ လုံးဝမဟုတ္​ပါ​ေခ်။
သုိ႔ရာတြင္​ ​ေတြး​ေခၚ​ေျမာ္​ျမင္​မႈနည္​းပါးစြာျဖင္​့ ကြယ္​လြန္​သူ၏ အနီးမွာ စား​ေသာက္​ဖြယ္​ရာမ်ား ျပင္​ဆင္​ထားျခင္​း၊ အ​ေခါင္​းတလားကုိ သယ္​ယူသည္​့အခါမွာလည္​းပဲ အ​ေခါင္းေပၚမွာ စားၿမိန္​စာထုပ္​ကုိ တင္​​ေပးလုိက္​ျခင္​း၊ မီးသႃဂိၤဟ္ ​ျခင္​းမျပဳပဲ အုတ္​ဂူသြင္​းသည္​့အခါ အုတ္​ဂူ တြင္းသုိ႔ အစားအ​ေသာက္​မ်ား၊အဝတ္​အထည္​မ်ား ထည္​့​ေပးလုိက္​ျခင္​းအစ႐ွိတဲ့ ​ေကြၽး​ေမြးျခင္​း ​ေပးကမ္​းျခင္​းတုိ႔မွာ ကြန္​လြန္​သူ အဖုိ႔ စား​ေသာက္​ သုံးစြဲႏုိင္​ျခင္​းမ႐ွိသည္​့အတြက္​ အက်ဳိးမဲ့ျဖစ္​႐ုံးမကပဲ က်န္​ရစ္​သူတုိ႔အဖုိ႔လဲ အခ်ိန္​ကုန္​ ​ေငြကုန္​ျခင္း​ သာ အဖတ္​တင္​ပါလိမ္​့မယ္​။
ထုိ႔သုိ႔ မ​ေရာင္​ရာ ဆီးလူးမည္​့အစားသံဃာ​ေတာ္​အ႐ွင္​သူျမတ္​​ေတြကုိ ပင္​့ဖိတ္​ၿပီးပစၥည္​း​ေလးပါးကုိလႉဒါန္​းကာ ​ေရစက္​သြန္​ခ်အမွ်​ေပး​ေဝပါက ​ေပတဂတိမွာ ႐ွိ​ေနၾကတဲ့မိမိတုိရဲ႕​သက္ဆုိင္ရာ ​​ကြယ္​လြန္​သူ ​ေတြ ရႏုိင္​ၾကမွာပါလုိ႔. မွန္​ကန္​​ေသာနည္​းစနစ္​ကုိ အၾကံျပဳရင္​း။
Credit

#Unicode Version#
 မိရိုးဖလာ ဗုဒ္ဓဘာသာဝင် အတော်များများပင် ဘဝ ဟောင်းမှ ဘဝ သစ်သို့ ပြောင်းကြရာ၌ သေလျှင်သေခြင်း မိမိ တို့ အိမ်မှ ထွက်မသွားပဲ ကွန်လွန် သူ တိုင်း ၇-ရက်လည်အောင် စောင့််နေသည်ဟု ယူဆနေကြပါ၏။ထို့ပြင် ရက်လည် သပိတ်သွတ် မှ သာဓု ခေါ်ကာ ရောက်ရမည့်ဘဝကို ပြောင်းသွားသည်ဟု အတွေးတိမ်စွာဖြင့်လည်း အထင်လွဲနေကြပါ၏။

အမှန်အားဖြင့် ထိုသို့ ထင်မြင်ယူဆနေခြင်းမှာ လွဲမှားနေပါ၏။ထိုကိစ္စရှင်းလင်းရလျှင် ပဋိသန္ဓေ စိတ် စေတသိတ်နှင့် ကမ္မဇရုပ်တို့၏ ပထမဆုံးဖြစ်တည်ရာ ဥပါဒ်ခဏ ကို ပဋိသန္ဓေ ဟုခေါ်ပါ၏။ထို့သို့ ပဋိသန္ဓေ နေကြသော အမျိုးအစားက ၃-မျိုးရှိပါ၏။

၁။သံသေဒဇ ပဋိသန္ဓေ
၂။သြပပါတိက ပဋိသန္ဓေ
၃။ဂဗ္ဘသေယျက ပဋိသန္ဓေ ဆိုပြီး၃-မျိုးရှိပါတယ်။

ထို သတ္တဝါ သုံးမျိုးအနက် ပြိတ္တာ သရဲ၊မှင်စာ၊တစ္ဆေ၊ဘီလူး၊အစရှိတဲ့ ပြိတ္တာ အမျိုးအစားတို့က ကိုယ်အထင်အရှားဖြင့် ဘွားခနဲ ပေါ်လာကြတဲ့ “သြပပါတိက “သတ္တဝါ အမျိုးအစားမှာ ပါဝင်ပါတယ်။

ထို ပြိတ္တာ အမျိုးအစားတွေကို “သေထရည်ပြု၊ သာဓုခေါ်လတ်၊လှူခံမြတ်မှ၊သေသူရ၏”ဆိုတဲ့အတိုင်း မိမိတို့အတွက် ရည်မှန်းပြီး သံဃာတော် တို့အား လှူဒါန်မှု ပြုကာ အမျှပေးဝေရာ၌ သာဓု ခေါ်ဆိုနိုင်ခွင့်ရပြီဆိုမှ ထိုပြိတ္တာဘုံဘဝမှ လွတ်မြောက်နိုင်ကြမှာဖြစ်ပါတယ်။လူတစ်ယောက်ကွယ်လွန်ပြီးသည့်နောက်ဝိညာဉ်ဘဝဖြင့် အိမ်မှာ ၇-ရင်နေသည်ဟူသောအယူဆမှာ လုံးဝမဟုတ်ပါချေ။

သို့ရာတွင် တွေးခေါ်မြော်မြင်မှုနည်းပါးစွာဖြင့် ကွယ်လွန်သူ၏ အနီးမှာ စားသောက်ဖွယ်ရာများ ပြင်ဆင်ထားခြင်း၊ အခေါင်းတလားကို သယ်ယူသည့်အခါမှာလည်းပဲ အခေါင်းပေါ်မှာ စားမြိန်စာထုပ်ကို တင်ပေးလိုက်ခြင်း၊ မီးသဂြိၤဟ် ခြင်းမပြုပဲ အုတ်ဂူသွင်းသည့်အခါ အုတ်ဂူ တွင်းသို့ အစားအသောက်များ၊အဝတ်အထည်များ ထည့်ပေးလိုက်ခြင်းအစရှိတဲ့ ကျွေးမွေးခြင်း ပေးကမ်းခြင်းတို့မှာ ကွန်လွန်သူ အဖို့ စားသောက် သုံးစွဲနိုင်ခြင်းမရှိသည့်အတွက် အကျိုးမဲ့ဖြစ်ရုံးမကပဲ ကျန်ရစ်သူတို့အဖို့လဲ အချိန်ကုန် ငွေကုန်ခြင်း သာ အဖတ်တင်ပါလိမ့်မယ်။
ထို့သို့ မရောင်ရာ ဆီးလူးမည့်အစားသံဃာတော်အရှင်သူမြတ်တွေကို ပင့်ဖိတ်ပြီးပစ္စည်းလေးပါးကိုလှူဒါန်းကာ ရေစက်သွန်ချအမျှပေးဝေပါက ပေတဂတိမှာ ရှိနေကြတဲ့မိမိတိုရဲ့သက်ဆိုင်ရာ ကွယ်လွန်သူ တွေ ရနိုင်ကြမှာပါလို့. မှန်ကန်သောနည်းစနစ်ကို အကြံပြုရင်း။

No comments:

Post a Comment