Latest News

CREDIT

သတင္းစံုေပ်ာ္၀င္အိုးၾကီးတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ သတင္း၊ဓာတ္ပံုမ်ားသည္ သက္ဆိုင္သူမ်ား၏မူပိုင္သာျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါသည္။

Saturday, February 18, 2017

အကယ္ဒမီေနာင္ေနာင္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း


22-Dec-2016

ရီျမင့္ ႐ုပ္ရွင္ ထုတ္လုပ္ေရးအတြက္ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးထြန္းေအာင္ေဇာ္ ႐ိုက္ကူးၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနာင္ေနာင္နဲ႔ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္တို႔ အဓိက ပါဝင္ထားတဲ့ ႏွင္းဆီပန္သူ ႐ုပ္ရွင္ကို ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ အကယ္ဒမီ ဆန္ခါတင္ စာရင္းဝင္ဖို႔အတြက္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႔မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေရွ႕ေဆာင္ ႐ုပ္ရွင္႐ံုမွာ တစ္ရက္တာ ႐ံုတင္ျပသခဲ့ပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားရဲ႕ အဓိက သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ေနာင္ေနာင္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္အေၾကာင္း၊ ႐ိုက္ကြင္း အေတြ႔အႀကံဳမ်ားနဲ႔ ဇာတ္ကားနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အကယ္ဒမီ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပ ထားပါတယ္။

Voice : ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ား ဇာတ္ကားနဲ႔ အကယ္ဒမီ ရၿပီးတဲ့ေနာက္ ေနာင္ေနာင္ ကား႐ိုက္ေတြ က်ဲခဲ့တယ္ေနာ္။ အခု ႐ံုတင္မယ့္ ႏွင္းဆီပန္သူကေတာ့ ႐ိုက္ထားတာ လပိုင္းပဲ ရွိေသးတယ္ေနာ္။
NN : ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ားရဲ႕ ေနာက္မွာ ေလာ္မဂၤလာ ဆိုတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီး တစ္ကား ႐ိုက္ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဒါ႐ိုက္တာ ဦးထြန္းေအာင္ေဇာ္နဲ႔ ဗီဒီယိုကားေလးေတြလည္း ႐ိုက္ခဲ့ပါေသးတယ္။ ႏွင္းဆီပန္သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ တတိယေျမာက္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားပါ။ ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ားကေတာ့ ၂၀၁၃ မွာ ႐ံုတင္ခဲ့တယ္။ အခု ႏွင္းဆီပန္သူက ၂၀၁၆ မွာ ႐ံုတင္ေတာ့ ၾကားထဲမွာ သံုးႏွစ္ ကြာတာေပါ့။

Voice : တစ္ေခတ္က ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ မမစိမ္း ႐ုပ္ရွင္ကို ႏွင္းဆီပန္သူ အမည္နဲ႔ ျပန္လည္ဆန္းသစ္ ႐ိုက္ကူးျဖစ္တာက ဘာေၾကာင့္ျဖစ္မလဲ။
NN : ကြ်န္ေတာ္က မမစိမ္း ႐ုပ္ရွင္ကို ျပန္႐ိုက္ခ်င္တာ ၾကာပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္တာ အဆင္မေျပခဲ့တာနဲ႔ အခုမွ ႐ိုက္ျဖစ္သြားတာပါ။ ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ခ်င္တာက ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ေက်ာင္းသား ကားေတြ ႐ိုက္ဖို႔ ႐ူးခဲ့တယ္ေလ။ မမစိမ္းတို႔၊ ဒ႑ာရီတို႔လို ဇာတ္ကားမ်ိဳးေတြ ႐ိုက္ခ်င္တာပါ။ မမစိမ္းကို ျပန္႐ိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔က သႀကၤန္ ဇာတ္ဝင္ခန္းေလးေတြ ထပ္ျဖည့္ထားတယ္။

Voice : အရင္ကားေဟာင္းရဲ႕ ဇာတ္လမ္း ေက်ာ႐ိုးကိုေရာ ဘယ္ႏွရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ျပန္ယူထားလဲ။
NN : ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပန္႐ိုက္တဲ့ အခါမွာေတာ့ အဓိက ဇာတ္ေကာင္ေတြ အေနနဲ႔က ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မမစိမ္း ဇာတ္ေကာင္ပဲ ပါတယ္။ အရင္ကားေဟာင္းတုန္းက အန္တီဆင့္ (ေမသန္းႏု) သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ႏြယ္ ဇာတ္ေကာင္ကေတာ့ မပါေတာ့ဘူး။ ေက်ာင္းသားဘဝ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြထဲက တခ်ိဳ႕ ႐ိုက္ျပလို႔ မလြယ္တာေတြ ျဖဳတ္ၿပီးေတာ့ သႀကၤန္ဇာတ္ဝင္ခန္းေလးေတြ ထည့္လိုက္ပါတယ္။

Voice : တစ္ခ်ိန္က ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကား တစ္ကားကို ျပန္႐ိုက္ရတာဆိုေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ အပိုင္းမွာ ကိုယ့္အတြက္ ဘယ္လို ဖိအားေတြ ရွိလဲ။
NN : ႏွင္းဆီပန္သူမွာ အရင္ မမစိမ္း ဇာတ္ကားတုန္းက အဓိက ဇာတ္ေကာင္ အေနနဲ႔ ပါခဲ့တဲ့ ဦးဇင္ဝိုင္းကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ အေဖေနရာက ပါဝင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးတယ္။ ႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာလည္း သူ အမ်ားႀကီး သင္ေပးပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ အက္တင္ေတြဆို သူေရွ႕က အရင္ လုပ္ျပတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ အတိုင္းအတာအေပၚ မူတည္ၿပီး သူ အမ်ားႀကီး ပံ့ပိုးေပးခဲ့ပါတယ္။

Voice : ဒီဇာတ္ကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေနာင္ေနာင့္အေဖ ကိုယ္တိုင္က ဓာတ္ပံုဆုေတာင္ မွန္းထားတယ္လို႔ ေျပာတယ္ေလ။ ဒီဇာတ္ကားကို ဘယ္ေနရာေတြမွာ သြား႐ိုက္ထားလဲ။
NN : ဒီကားကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေမၿမိဳ႕မွာ ႐ိုက္ပါတယ္။ မႏွစ္က သႀကၤန္တုန္းက မႏၲေလးသႀကၤန္ ပံုရိပ္ေတြကိုလည္း ထည့္႐ိုက္ထားပါတယ္။ မႏၲေလး တစ္ဝိုက္က မင္းကြန္းတို႔ စစ္ကိုင္းတို႔မွာလည္း သြား႐ိုက္ထားပါ တယ္။ ပရိသတ္ေတြအတြက္ မ်က္စိပသာဒ ျဖစ္ေစမယ့္ ႐ႈခင္းေတြ အမ်ားႀကီးကို ဒီဇာတ္ကားမွာ ေတြ႔ရမွာပါ။

Voice : ကိုယ့္ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈအပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ေရာ အားမရခဲ့တဲ့ အပိုင္းေတြေရာ ရွိလား။
NN : အဲ့ဒါကေတာ့ ဘယ္မင္းသား၊ မင္းသမီးမဆို ကိုယ္႐ိုက္ထားတဲ့ ဇာတ္ကားကို ျပန္ၾကည့္ေတာ့မွ ဘယ္ေနရာေတြ လိုတယ္ဆိုတာကို ျပန္ေတြ႔ၾကတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ဆိုရင္ မအူဝဲ ဆံုးခါနီး ႏွစ္ေယာက္ စကားေျပာတဲ့ အခန္းမွာဆို အက္တင္ပိုင္းမွာ လိုသြားတယ္ဆိုတာကို ဇာတ္ကား ျပန္ၾကည့္ေတာ့မွ ေတြ႔ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လိုသြားတဲ့ အပိုင္းေလးေတြေပါ့ေနာ္။

Voice : အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္က ကိုယ့္ထက္ ဝါရင့္သလို၊ အက္တင္ေကာင္းတဲ့ မင္းသမီးလည္း ျဖစ္ေတာ့ သူ႔ကို အမီ လိုက္ႏိုင္ဖို႔ ဘယ္လို ႀကိဳးစားခဲ့ရလဲ။
NN : မအူဝဲနဲ႔ကေတာ့ ပါပါႀကီး( ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္တင္ဦး) ႐ိုက္တဲ့ ခိုင္မိုးယံဆိုတဲ့ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားမွာ စဆံုဖူးပါတယ္။ ႏွင္းဆီပန္သူ ကေတာ့ ဒုတိယေျမာက္ ဆံုတဲ့ ဇာတ္ကားေပါ့။ မအူဝဲက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေဖးေဖးမမ ေခၚပါတယ္။ အစကေတာ့ အက္တင္ လုပ္တဲ့အခါမွာ ကြ်န္ေတာ္ ျပတ္က်န္ခဲ့လိမ့္မယ္လို႔ ထင္တာ။ ဒါေပမဲ့ တကယ္တမ္း ႐ိုက္ၾကေတာ့လည္း အဆင္ေျပခဲ့ပါတယ္။

Voice : ႏွင္းဆီပန္သူ ႐ုပ္ရွင္ကို ၂၀၁၆ အကယ္ဒမီ စာရင္းဝင္ဖို႔အတြက္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႔ တစ္ရက္တည္း ေရွ႕ေဆာင္ ႐ုပ္ရွင္႐ံုမွာ ျပမယ္လို႔ သိရတယ္ေလ။ ဒီကားအတြက္ ဘယ္လို ထူးခြ်န္ဆုေတြ ရဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားလဲ။
NN : ႏွင္းဆီပန္သူ ႐ုပ္ရွင္အတြက္ ဇာတ္ကားဆု၊ ဒါ႐ိုက္တာဆု၊ ဓာတ္ပံုဆုနဲ႔ အသံဆုေတြရဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္အေနနဲ႔ဆို မအူဝဲကို ရေစခ်င္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ကေတာ့ ႏွင္းဆီပန္သူ ဇာတ္ကားကို ထာဝရ အလင္းမ်ားတုန္းကေလာက္ အားမရဘူး။ ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ားမွာက်ေတာ့ ဇာတ္ညႊန္းမွာကိုက ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ကာ႐ိုက္တာက အဓိက ျဖစ္ေနတာေပါ့။ ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ားမွာတုန္းက လုပ္ခဲ့ရတဲ့ အက္တင္ေတြကို ပိုၿပီး အားရတယ္။

Voice : အဲ့ဒါက်ေတာ့ ဇာတ္လမ္း အေနအထားေၾကာင့္ေရာ ဆိုင္မလား။ ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ားကက်ေတာ့ ေနာင္ေနာင့္ ဇာတ္ျဖစ္ေနေတာ့ေလ။
NN : ဟုတ္ပါတယ္။ ဇာတ္လမ္း အေနအထားေၾကာင့္လည္း ပါပါတယ္။ အက္တင္ လုပ္ရတာခ်င္း ယွဥ္ရင္လည္း ထာဝရ အလင္းတန္းမ်ားမွာ လုပ္ရတဲ့ အက္တင္ေတြက ပိုခက္ပါတယ္။ ႏွင္းဆီပန္သူမွာက်ေတာ့ လုပ္ရတဲ့ အက္တင္ေတြက လြယ္ေတာ့ မလြယ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သိပ္ၿပီး အားမရဘူးေပါ့။

Voice : အကယ္ဒမီ ရၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈေတြ ပိုၿပီး အားေကာင္းလာမယ္လို႔ ထင္ခဲ့တာ။ ဘယ္လိုေၾကာင့္ ကား႐ိုက္ေတြ က်ဲခဲ့တာလဲ။
NN : ကြ်န္ေတာ္တို႔က်ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ကိုပဲ ပရိသတ္ေတြကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္၊ ေကာင္းေကာင္းေလး ႐ိုက္ျပခ်င္တယ္။ ဗီဒီယို က်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လုပ္ခ်င္တဲ့ပံုစံနဲ႔ မကိုက္ဘူး။ ေငြေၾကး အက်ိဳးအျမတ္ ရွာသလို ပံုစံမ်ိဳးလည္း မ႐ိုက္ခ်င္ဘူး။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ သိပ္မ႐ိုက္ျဖစ္တာပါ။ အႏုပညာ ေလာကမွာ ကြ်န္ေတာ္ လက္ရွိ သြားေနတဲ့ ပံုစံေလးပဲ ေကာင္းပါတယ္။ တအားႀကီးလည္း နာမည္ႀကီးၿပီး ေဟာ့ေဟာ့ရမ္းရမ္းလည္း မျဖစ္ခ်င္ဘူး။ အခုလို အေနအထားေလးပဲ ေကာင္းပါတယ္။ ပရိသတ္ေတြနဲ႔ အဆက္မျပတ္ေအာင္ေတာ့ ႀကိဳးစားသြားမွာပါ။

သန္႔ဇင္ဦး
The Voice

No comments:

Post a Comment