ခဗ်ား ဘာေကာင္မွ မဟုတ္ ဘူး.။။။။။။။ ခ်ိဳတူးေဇာ္
သို ့ ခ်ိဳ တူးေဇာ္ ==================
ခ်ိဳတူးေဇာ္ ဆိုတဲ ့ လူ ကိုေၿပာခ်င္တယ္......
ၿမန္မာၿပည္မွာ အရင္ က ခုလို ဂီတေက်ာင္းေတြ ေကာင္းေကာင္း မရွိခဲ့ပါဘူး။
ထားလိုက္ပါ... ဒီကိစၥ
က်ေတာ္တို ့ ေတြ ဂီတကိုေလ ့လာေတာ့ Copy နဲ ့စသိခဲ့ရတယ္။
ခဗ်ား က်ေတာ္ နဲ ့ဒီေန ့ ကေလးေတြ အထိ ဆိုေနရတဲ့ ( အဘိုးၾကီး အို ခါးကုန္းကုန္း)
သီခ်င္းက Copy ပါ။ အ၇ွင္းဆံုးေၿပာမယ္...ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္း နဲ ့က်ေတာ္တို ့ ၿမန္မာ့တပ္မေတာ္
က စစ္သီခ်င္း ေတြလည္း Copy ပါ။
.........
ရွိပါေစအုန္း....ဒီကိစၥလည္း ..က်ေတာ္ေၿပာခ်င္တာ......
ခဗ်ားက ကိုထူးအိမ္သင္ကို ၿဖတ္ညွပ္ကပ္ သမားလို ့
ေ-ေၿပာတယ္ စြတ္စြဲတယ္..ဟုတ္မွာပါ။
ကဲ က်ေတာ္ေၿပာမယ္....ခဗ်ားတို ့ ဗမာ့သီခ်င္းၾကီး ကို တီးေနတဲ့ မိေခ်ာင္း
တူရိယာက တဆင့္ၿဖစ္လာတဲ့ ပတၱလား က ဗမာပိုင္တူရိယာလား... ပေလြက ကုလားဟာ..
ဒိုးပတ္...(ဒိုးလ္=၂)..(ပတ္= ၿမည္သံဆြဲ)..ဒါေၾကာင့္ ပတ္..ပတ္ နဲ ့မ်က္ႏွာၿပင္၂ ခုရွိတဲ ့တူရိယာ...အဲ့တာလည္း ကုလားဟာ...
ခဗ်ားတို ့ အထင္ၾကီးတဲ့ ဆို။က။ေရး။တီး မွာၿပိုင္ေနၾကတဲ့ ယိုးဒယား ဆိုတဲ့ သီခ်င္း အမ်ိဳးစားဟာ....ဘယ္ေကာင္ေတြစီကလည္း?
....................
ဗမာသံဟာ.......Doh(1) to Hi-Doh (1 ံ) ထိပဲရွိတဲ့ ဒိုင္ယာေတာနစ္ ၇သံေတာင္ မၿပည့္ဘူး
ခရိုမက္တစ္ၿဖစ္ေစတဲ့ ၾကား၅သံ( De..Mar...Fe..Si..Tar) ၿပည့္ဖို ့မေၿပာနဲ ့ကို္ယ္တိုင္ေတာင္ အပတ္မလည္ဘူး။
ကမၻာ ဂီတ ပညာမွာ ၁၂ သံစဥ္ ဖြဲ ့ ဆိုေနတဲ့ အခါမွာက်ေတာ္တို ့ က ၀ါးလံုးေခါင္းထဲ လသာေနတယ္။
( ၿမန္မာသံ ကို မခ်စ္တာ မဟုတ္ဘူး ေနာ္....က်ဳပ္ ၿမန္မာသံ ကို တအားၿမတ္ႏိုးတယ္
ခဗ်ား ေၿပာလာလို ့ ၿပန္ရွင္းၿပတာ)
===========================
ဟုတ္ၿပီ ခဗ်ားေ၀းေနလို ့ ထပ္ေၿပာမယ္ ခ်ိဳ တူးေဇာ္....
Blues ၈ီတ ဆိုတာ Minor နဲ ့တည္ေဆာက္တယ္........တကမၻာလံုး ဘယ္ေနရာမွာေရးေရး
မိုင္နာ သံကိုတည္ေရးတယ္...
Jezz .music..Major Cord ကို တည္ၿပီးေရးရတယ္...King of music လို ့ ေခၚတယ္
.........
ဒီေတာ့ဗ်ာ....အသံမၿပည့္တဲ့ ကိုယ့္ဂီတ မဟုတ္ပဲ အသံစံုတဲ ့
တိုင္းတပါးဂီတ ကို ရွာေဖြ သင္ယူ မွီညန္း ေဖာ္ထုတ္ေပးတာ
ေက်းဇူးတင္စရာ မေကာင္းဘူးလား..........
..........
က်ေတာ္ တခုေၿပာမယ္ ခ်ိဳ တူးေဇာ္................
Tone\ /Tone_semi tone_Tone\ / Tone\ / Tone\ /_semi tone ဆိုတဲ ့သီ အိုရီကို
အရင္ေလ့လာ .....
ဘာမသိညာမသိနဲ ့ သြားေလသူေတြကိုေတာ့ ၿဖတ္ညွပ္ကပ္တို ့ ...ဘာတို ့ မေစာ္ကားနဲ ့
...............................................
ခဗ်ား............အဘိုးၾကီး အို ခါးကုန္းကုန္း ကို Key မွန္မွန္နဲ ့ နရီ စည္း၀ါး မွန္မွန္ ဆိုၿပႏိုင္မယ့္
တေန ့ဗမာသံ နရီ စည္း၀ါး....ထဲက ကေရာင္းစည္း ဒါမွမဟုတ္ ၀ါးလတ္ စည္း ကို တီးၿပၿပီး အေၿခခံ ၿမမန္းဂီရိ တပိုက္ ဆိုၿပႏိုင္မယ့္ တေန ့ၾကမွ က်ေတာ္ တို ့ စကား ဆက္ေၿပာၾကတာေပါ့........
=======
Theory ေတြ စြတ္ေၿပာရင္ ခဗ်ား မမွီဘူး ဆိုတာ သိလို ့ ဒီေလာက္နဲ ့ ပဲ ရပ္လိုက္ပါတယ္
......
တခု သတိေပးမယ္ဗ်ာ......ကိုယ္မကြ်မ္းခင္ နားမလည္ တဲ ့ အရပ္ မွာ အာမေခ်ာင္ပါနဲ ့
ခဗ်ား ဘာေကာင္မွ မဟုတ္ ဘူး.။။။။။။။ ခ်ိဳတူးေဇာ္
....................................................................................
( ေဖကမၻာၿငိမ္းခ်မ္း)
ဒိုးပတ္...(ဒိုးလ္=၂)..(ပတ္= ၿမည္သံဆြဲ)..ဒါေၾကာင့္ ပတ္..ပတ္ နဲ ့မ်က္ႏွာၿပင္၂ ခုရွိတဲ ့တူရိယာ...အဲ့တာလည္း ကုလားဟာ...
ခဗ်ားတို ့ အထင္ၾကီးတဲ့ ဆို။က။ေရး။တီး မွာၿပိုင္ေနၾကတဲ့ ယိုးဒယား ဆိုတဲ့ သီခ်င္း အမ်ိဳးစားဟာ....ဘယ္ေကာင္ေတြစီကလည္း?
....................
ဗမာသံဟာ.......Doh(1) to Hi-Doh (1 ံ) ထိပဲရွိတဲ့ ဒိုင္ယာေတာနစ္ ၇သံေတာင္ မၿပည့္ဘူး
ခရိုမက္တစ္ၿဖစ္ေစတဲ့ ၾကား၅သံ( De..Mar...Fe..Si..Tar) ၿပည့္ဖို ့မေၿပာနဲ ့ကို္ယ္တိုင္ေတာင္ အပတ္မလည္ဘူး။
ကမၻာ ဂီတ ပညာမွာ ၁၂ သံစဥ္ ဖြဲ ့ ဆိုေနတဲ့ အခါမွာက်ေတာ္တို ့ က ၀ါးလံုးေခါင္းထဲ လသာေနတယ္။
( ၿမန္မာသံ ကို မခ်စ္တာ မဟုတ္ဘူး ေနာ္....က်ဳပ္ ၿမန္မာသံ ကို တအားၿမတ္ႏိုးတယ္
ခဗ်ား ေၿပာလာလို ့ ၿပန္ရွင္းၿပတာ)
===========================
ဟုတ္ၿပီ ခဗ်ားေ၀းေနလို ့ ထပ္ေၿပာမယ္ ခ်ိဳ တူးေဇာ္....
Blues ၈ီတ ဆိုတာ Minor နဲ ့တည္ေဆာက္တယ္........တကမၻာလံုး ဘယ္ေနရာမွာေရးေရး
မိုင္နာ သံကိုတည္ေရးတယ္...
Jezz .music..Major Cord ကို တည္ၿပီးေရးရတယ္...King of music လို ့ ေခၚတယ္
.........
ဒီေတာ့ဗ်ာ....အသံမၿပည့္တဲ့ ကိုယ့္ဂီတ မဟုတ္ပဲ အသံစံုတဲ ့
တိုင္းတပါးဂီတ ကို ရွာေဖြ သင္ယူ မွီညန္း ေဖာ္ထုတ္ေပးတာ
ေက်းဇူးတင္စရာ မေကာင္းဘူးလား..........
..........
က်ေတာ္ တခုေၿပာမယ္ ခ်ိဳ တူးေဇာ္................
Tone\ /Tone_semi tone_Tone\ / Tone\ / Tone\ /_semi tone ဆိုတဲ ့သီ အိုရီကို
အရင္ေလ့လာ .....
ဘာမသိညာမသိနဲ ့ သြားေလသူေတြကိုေတာ့ ၿဖတ္ညွပ္ကပ္တို ့ ...ဘာတို ့ မေစာ္ကားနဲ ့
...............................................
ခဗ်ား............အဘိုးၾကီး အို ခါးကုန္းကုန္း ကို Key မွန္မွန္နဲ ့ နရီ စည္း၀ါး မွန္မွန္ ဆိုၿပႏိုင္မယ့္
တေန ့ဗမာသံ နရီ စည္း၀ါး....ထဲက ကေရာင္းစည္း ဒါမွမဟုတ္ ၀ါးလတ္ စည္း ကို တီးၿပၿပီး အေၿခခံ ၿမမန္းဂီရိ တပိုက္ ဆိုၿပႏိုင္မယ့္ တေန ့ၾကမွ က်ေတာ္ တို ့ စကား ဆက္ေၿပာၾကတာေပါ့........
=======
Theory ေတြ စြတ္ေၿပာရင္ ခဗ်ား မမွီဘူး ဆိုတာ သိလို ့ ဒီေလာက္နဲ ့ ပဲ ရပ္လိုက္ပါတယ္
......
တခု သတိေပးမယ္ဗ်ာ......ကိုယ္မကြ်မ္းခင္ နားမလည္ တဲ ့ အရပ္ မွာ အာမေခ်ာင္ပါနဲ ့
ခဗ်ား ဘာေကာင္မွ မဟုတ္ ဘူး.။။။။။။။ ခ်ိဳတူးေဇာ္
....................................................................................
( ေဖကမၻာၿငိမ္းခ်မ္း)
Pe Kabar Nyein Chan
က်ေနာ္ျမင္ေသာ သဲသဲလႈပ္ ငွက္. . .(ခ်ိဳတူးေဇာ္)
က်ေနာ္က ထူးအိမ္သင္ သီခ်င္းေတြထဲမွာ ေလးငါးေျခာက္ပုဒ္ေလာက္ အေတာ္ႀကိဳက္ပါတယ္။
အေတာ္မ်ားမ်ား ကို မႀကိဳက္ပါဘူး။ ဒီလို ေျပာရင္ လူေတြနဲ႕ ကန္႕လန္႕ျဖစ္ပါမယ္။
ဘာကို မႀကိဳက္သလဲ ဆုိ သူ႕ဆုိဟန္ က တကၠနစ္အရမ္းမ်ားတာကို မႀကိဳက္တာပါ။
မႀကိဳက္တာကို ေျပာေနတာ၊ ေကာင္းတာ၊ မေကာင္းတာ၊ ေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး။ ေသခ်ာကြဲျပား
ေအာင္လဲ အဓိပၸါယ္ကို ဖမ္းပါဦး။
က်ေနာ္က မုဒ္နဲ႕ အိပ္စ္ပရက္႐ွင္ကို ပို အားသန္တယ္။ ဒီေတာ့ အဆုိေတာ္ထဲ စိုးလြင္လြင္ ကို
ေတာင္ အေတာ္ႀကိဳက္တယ္။ တခါတေလ စည္းလြတ္၀ါးလြတ္ အသံ၀ါႀကီးနဲ႕ ေအာ္ထည့္လုိက္တာက က်ေနာ့္ရင္ထဲ တည့္တည့္၀င္တယ္။
ေရးဟန္မွာလဲ ထူးအိမ္သင္ က ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ဟန္ ျဖစ္ေနတယ္။ တကယ္လဲ တခ်ိဳ႕သီခ်င္းေတြ
ဟာ ကမၻာ့ဂႏၱ၀င္ေရာ၊ ေခတ္ေပၚေကာ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ေတြ သံုးထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ သူ႕ဖန္တီး
မႈ အားလံုးကို က်ေနာ္မႀကိဳက္ပါ။
က်ေနာ့္အႀကိဳက္ေျပာတာပါ။
က်ေနာ့္ စိတ္ထဲ ျမန္မာျပည္ ေခတ္ေပၚဂီတမွာ အလႊမ္းမုိးဆံုး ေတးေရးဆရာ ကို ေျပာပါ၊ ျပပါ ဆို
ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ပါ။ သူ႕ေရးသားမႈေတြက ပသာဒဂုဏ္နဲ႕၊ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္မပါ။ ေလာက၊ ဓမၼ၊
ဒႆန ေတြကို လွလွပပ ႐ိုးစင္းစြာ သီကုံးတယ္။
သူ႕သီခ်င္းေတြ နားေထာင္ခံစားက်င့္ႀကံရင္ေတာင္ လူ႕ေဘာင္အဖြဲ႕အစည္းက အေတာ္ၿငိမ္းခ်မ္းမယ္။
ေနာက္ထပ္တေယာက္ကို ျပပါ ဆုိ ခင္၀မ္း ပါ။
ဧရာ၀တီ လို သီခ်င္းမ်ိဳးဟာ၊ ဘာ ခ်စ္ႀကိဳက္ကြဲညားမွ မပါတဲ့ ဂီတပန္းခ်ီ။
သူတို႕ကို ပါရမီ႐ွင္ေတြလို႕ ျမင္မိတယ္။
ကိုေန၀င္း၊ ကိုေမာင္ေမာင္၊ ကိုရဲလြင္ တို႕ မဇၥ်ိမ အဖြဲ႕က ဆရာႀကီးေတြကိုလဲ အင္မတန္မွ ႏွစ္ခ်ိဳက္
လွတယ္။ သူတို႕ေတြဟာလဲ အေနာက္ဂီတ ကို ျမန္မာဟန္နဲ႕ လမ္းသစ္ေဖါက္ၾကသူေတြလို႕
ျမင္ပါတယ္။
ထူးအိမ္သင္ ရဲ႕ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕သတုိ႕သမီး ဟာ စိတ္ကူးဆန္းၾကယ္၊ စကားလံုးအားျပင္း၊ ဖြဲ႕စည္းမႈ
လွ ေပမဲ့၊ သူ႕ဆုိလို က အာေရဗီယ ဆန္ဆန္ ထည့္တဲ့အခါမွာ (သူကိုယ္တိုင္လဲ အာေရဗီယျမင္းေတြ ကို ညႊန္းသလိုလို အင္တာဗ်ဴးမွာ ေျပာခဲ့သလိုလို) က်ေနာ္ မႏွစ္ခ်ိဳက္ပါ။
က်ေနာ္က အမ်ိဳးသားဟန္ကေလးနဲ႕ အေနာက္တိုင္းဂိီတ ကို ကိုယ္ပိုင္ဟန္ဖြဲ႕စည္းေစခ်င္တယ္ ။
ဒါမွ ကမၻာကို ထုိးေဖါက္ႏုိင္မွာေပါ့။
က်ေနာ့္အျမင္ပါ။
ေနာက္ အဲဒီ သူ႕ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ဂီတ မေပၚထြန္းခင္မွာ၊ မဇၥ်ိမလိႈင္း၊ သဘာ၀ရဲ႕ရင္ေသြးငယ္၊ ခင္၀မ္း၊
ေဂ်ညီညီ( ေဂ်ညီညီ က ဘယ္တုန္းကမွ ေကာ္ပီမဆုိခဲ့တဲ့ အဆုိေတာ္တေယာက္ပါ)၊ ခုိင္ထူး တုိ႕
ကိုယ္ပိုင္သံစဉ္အားေကာင္းေကာင္း ခ်ီတက္မႈေတြဟာ ေကြ႕ခ်ိဳးရပ္တန္႕ေစခဲ့တယ္။
ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ ကို ဆုိေနရာက ေနာက္ပိုင္းမွာ သူကိုယ္တိုင္ ေကာ္ပီ ကို ဆုိခဲ့တယ္။
ေနာက္တခ်က္က ေကာ္ပီအေပၚမွာ သူ႕အျမင္၊
အင္တာဗ်ဴးတခုမွာ သူက သီခ်င္းကို သီခ်င္းလိုပဲ ျမင္ပါတယ္ ဆုိၿပီး၊
ေကာ္ပီ ဆုိတဲ့ကိစၥ ကို ေျပာတယ္။
သူ႕ရဲ႕ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ဂီတ နဲ႕ အားေကာင္းလာတဲ့ ပရိတ္သတ္အားႀကီးနဲ႕ သူကိုယ္တိုင္ေကာ္ပီကိုဆုိ၊ အဲဒီလို ရပ္တည္လိုက္တဲ့အခါ၊ ကိုယ္ပိုင္အားထုတ္မႈ မ႐ွိ၊ မစြမ္းဘဲ၊ ေကာ္ပီနဲ႕ ရပ္တည္ၾကတဲ့
အဆုိသမား၊ အေရးသမား၊ အတီးသမားေတြ အင္နဲ႕အားနဲ႕ အားေကာင္းလာပါေလေရာ။
ဒီလိုနဲ႕ ျမန္မာ့ဂီတ မွာ ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈဟာ အလဲထုိးခံရၿပီး၊
ေကာ္ပီက ျပန္ေနရာယူခဲ့တာ ဒီေန႕ထက္ထိတိုင္ပါပဲ။
သူဟာ ျမန္မာ့ေခတ္ေပၚဂီတေဟာင္းႏြမ္းေန တဲ့ ေရစီးေၾကာင္းထဲ ခ်ိဳးေကြ႕ထုိးေဖါက္ခဲ့ေသာ၊ ထူးျခားေသာ အသံ႐ွင္၊ ပင္ကိုယ္အသံလွပသူ၊ ေခတ္ရဲ႕ သမုိင္း၀န္ ကို ထမ္းခဲ့ေသာအႏုပညာသမား၊
၈၈မ်ိဳးဆက္ စ သျဖင့္ သူ႕ကို ေလးစားရတာေတြ အမ်ားႀကီးပါ။
ဒါေပမဲ့ ပါရမီ႐ွင္လို႕ ေျပာဖို႕က်ေတာ့၊ သူ႕ကိုယ့္ပိုင္ဖန္တီးမႈေတြထဲမွာ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ေတြ ပါေနသလားလို႕။ အဲဒါကို လက္ခံလုိက္ရင္၊ ျမန္မာဂီတထဲ ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈေတြ က်ဆင္းသြားမွာ စိုးလို႕ပါေလ။
ဆုိပါေတာ့ ခင္၀င္း ရဲ႕ ဧရာ၀တီ၊ ျမစ္၊ ခင္ေမာင္တိုး ရဲ႕ ေ၀းခဲ့ၿပီ ပန္းခရမ္းျပာ၊ စိုင္းခမ္းလိတ္၊ စိုင္းထီးဆုိင္ တို႕ရဲ႕ ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ နိဗၺာန္ဘုံ လို သီခ်င္းမ်ိဳးေတြက
မ်ား ပိုၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈ ျဖစ္ေနမလားလို႕။
ႏိုင္ငံျခားသားဂီတသမားေတြကို ဒါ ငါတုိ႕လူမ်ိဳးေတြ ဖန္တီးထားတာလို႕ ျပစရာ၊ ၾကြားစရာထဲ
ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ လံုး၀ မၿငိမစြန္းမွ ပိုဂုဏ္႐ွိမယ္ ထင္ပါတယ္။
အျပစ္မတင္ရက္ တင္ရမယ္ ဆို
ေကာ္ပီလိုင္းႀကီး ခုေလာက္ အားေကာင္းသြားရေစတဲ့ တရားခံတဦးထဲ သူ လဲ ပါသလိုေတာင္
က်ေနာ္က ျမင္မိတယ္။
က်ေနာ့္အျမင္ပါေလ။
လြတ္လပ္ယဉ္ေက်းစြာ ေဆြးေႏြးၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ။
ခ်ိဳတူးေဇာ္
က်ေနာ္က ထူးအိမ္သင္ သီခ်င္းေတြထဲမွာ ေလးငါးေျခာက္ပုဒ္ေလာက္ အေတာ္ႀကိဳက္ပါတယ္။
အေတာ္မ်ားမ်ား ကို မႀကိဳက္ပါဘူး။ ဒီလို ေျပာရင္ လူေတြနဲ႕ ကန္႕လန္႕ျဖစ္ပါမယ္။
ဘာကို မႀကိဳက္သလဲ ဆုိ သူ႕ဆုိဟန္ က တကၠနစ္အရမ္းမ်ားတာကို မႀကိဳက္တာပါ။
မႀကိဳက္တာကို ေျပာေနတာ၊ ေကာင္းတာ၊ မေကာင္းတာ၊ ေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး။ ေသခ်ာကြဲျပား
ေအာင္လဲ အဓိပၸါယ္ကို ဖမ္းပါဦး။
က်ေနာ္က မုဒ္နဲ႕ အိပ္စ္ပရက္႐ွင္ကို ပို အားသန္တယ္။ ဒီေတာ့ အဆုိေတာ္ထဲ စိုးလြင္လြင္ ကို
ေတာင္ အေတာ္ႀကိဳက္တယ္။ တခါတေလ စည္းလြတ္၀ါးလြတ္ အသံ၀ါႀကီးနဲ႕ ေအာ္ထည့္လုိက္တာက က်ေနာ့္ရင္ထဲ တည့္တည့္၀င္တယ္။
ေရးဟန္မွာလဲ ထူးအိမ္သင္ က ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ဟန္ ျဖစ္ေနတယ္။ တကယ္လဲ တခ်ိဳ႕သီခ်င္းေတြ
ဟာ ကမၻာ့ဂႏၱ၀င္ေရာ၊ ေခတ္ေပၚေကာ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ေတြ သံုးထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ သူ႕ဖန္တီး
မႈ အားလံုးကို က်ေနာ္မႀကိဳက္ပါ။
က်ေနာ့္အႀကိဳက္ေျပာတာပါ။
က်ေနာ့္ စိတ္ထဲ ျမန္မာျပည္ ေခတ္ေပၚဂီတမွာ အလႊမ္းမုိးဆံုး ေတးေရးဆရာ ကို ေျပာပါ၊ ျပပါ ဆို
ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ပါ။ သူ႕ေရးသားမႈေတြက ပသာဒဂုဏ္နဲ႕၊ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္မပါ။ ေလာက၊ ဓမၼ၊
ဒႆန ေတြကို လွလွပပ ႐ိုးစင္းစြာ သီကုံးတယ္။
သူ႕သီခ်င္းေတြ နားေထာင္ခံစားက်င့္ႀကံရင္ေတာင္ လူ႕ေဘာင္အဖြဲ႕အစည္းက အေတာ္ၿငိမ္းခ်မ္းမယ္။
ေနာက္ထပ္တေယာက္ကို ျပပါ ဆုိ ခင္၀မ္း ပါ။
ဧရာ၀တီ လို သီခ်င္းမ်ိဳးဟာ၊ ဘာ ခ်စ္ႀကိဳက္ကြဲညားမွ မပါတဲ့ ဂီတပန္းခ်ီ။
သူတို႕ကို ပါရမီ႐ွင္ေတြလို႕ ျမင္မိတယ္။
ကိုေန၀င္း၊ ကိုေမာင္ေမာင္၊ ကိုရဲလြင္ တို႕ မဇၥ်ိမ အဖြဲ႕က ဆရာႀကီးေတြကိုလဲ အင္မတန္မွ ႏွစ္ခ်ိဳက္
လွတယ္။ သူတို႕ေတြဟာလဲ အေနာက္ဂီတ ကို ျမန္မာဟန္နဲ႕ လမ္းသစ္ေဖါက္ၾကသူေတြလို႕
ျမင္ပါတယ္။
ထူးအိမ္သင္ ရဲ႕ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕သတုိ႕သမီး ဟာ စိတ္ကူးဆန္းၾကယ္၊ စကားလံုးအားျပင္း၊ ဖြဲ႕စည္းမႈ
လွ ေပမဲ့၊ သူ႕ဆုိလို က အာေရဗီယ ဆန္ဆန္ ထည့္တဲ့အခါမွာ (သူကိုယ္တိုင္လဲ အာေရဗီယျမင္းေတြ ကို ညႊန္းသလိုလို အင္တာဗ်ဴးမွာ ေျပာခဲ့သလိုလို) က်ေနာ္ မႏွစ္ခ်ိဳက္ပါ။
က်ေနာ္က အမ်ိဳးသားဟန္ကေလးနဲ႕ အေနာက္တိုင္းဂိီတ ကို ကိုယ္ပိုင္ဟန္ဖြဲ႕စည္းေစခ်င္တယ္
ဒါမွ ကမၻာကို ထုိးေဖါက္ႏုိင္မွာေပါ့။
က်ေနာ့္အျမင္ပါ။
ေနာက္ အဲဒီ သူ႕ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ဂီတ မေပၚထြန္းခင္မွာ၊ မဇၥ်ိမလိႈင္း၊ သဘာ၀ရဲ႕ရင္ေသြးငယ္၊ ခင္၀မ္း၊
ေဂ်ညီညီ( ေဂ်ညီညီ က ဘယ္တုန္းကမွ ေကာ္ပီမဆုိခဲ့တဲ့ အဆုိေတာ္တေယာက္ပါ)၊ ခုိင္ထူး တုိ႕
ကိုယ္ပိုင္သံစဉ္အားေကာင္းေကာင္း
ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ ကို ဆုိေနရာက ေနာက္ပိုင္းမွာ သူကိုယ္တိုင္ ေကာ္ပီ ကို ဆုိခဲ့တယ္။
ေနာက္တခ်က္က ေကာ္ပီအေပၚမွာ သူ႕အျမင္၊
အင္တာဗ်ဴးတခုမွာ သူက သီခ်င္းကို သီခ်င္းလိုပဲ ျမင္ပါတယ္ ဆုိၿပီး၊
ေကာ္ပီ ဆုိတဲ့ကိစၥ ကို ေျပာတယ္။
သူ႕ရဲ႕ ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ဂီတ နဲ႕ အားေကာင္းလာတဲ့ ပရိတ္သတ္အားႀကီးနဲ႕ သူကိုယ္တိုင္ေကာ္ပီကိုဆုိ၊ အဲဒီလို ရပ္တည္လိုက္တဲ့အခါ၊ ကိုယ္ပိုင္အားထုတ္မႈ မ႐ွိ၊ မစြမ္းဘဲ၊ ေကာ္ပီနဲ႕ ရပ္တည္ၾကတဲ့
အဆုိသမား၊ အေရးသမား၊ အတီးသမားေတြ အင္နဲ႕အားနဲ႕ အားေကာင္းလာပါေလေရာ။
ဒီလိုနဲ႕ ျမန္မာ့ဂီတ မွာ ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈဟာ အလဲထုိးခံရၿပီး၊
ေကာ္ပီက ျပန္ေနရာယူခဲ့တာ ဒီေန႕ထက္ထိတိုင္ပါပဲ။
သူဟာ ျမန္မာ့ေခတ္ေပၚဂီတေဟာင္းႏြမ္းေန
၈၈မ်ိဳးဆက္ စ သျဖင့္ သူ႕ကို ေလးစားရတာေတြ အမ်ားႀကီးပါ။
ဒါေပမဲ့ ပါရမီ႐ွင္လို႕ ေျပာဖို႕က်ေတာ့၊ သူ႕ကိုယ့္ပိုင္ဖန္တီးမႈေတြထဲမွာ
ဆုိပါေတာ့ ခင္၀င္း ရဲ႕ ဧရာ၀တီ၊ ျမစ္၊ ခင္ေမာင္တိုး ရဲ႕ ေ၀းခဲ့ၿပီ ပန္းခရမ္းျပာ၊ စိုင္းခမ္းလိတ္၊ စိုင္းထီးဆုိင္ တို႕ရဲ႕ ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ နိဗၺာန္ဘုံ လို သီခ်င္းမ်ိဳးေတြက
မ်ား ပိုၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈ ျဖစ္ေနမလားလို႕။
ႏိုင္ငံျခားသားဂီတသမားေတြကို ဒါ ငါတုိ႕လူမ်ိဳးေတြ ဖန္တီးထားတာလို႕ ျပစရာ၊ ၾကြားစရာထဲ
ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ လံုး၀ မၿငိမစြန္းမွ ပိုဂုဏ္႐ွိမယ္ ထင္ပါတယ္။
အျပစ္မတင္ရက္ တင္ရမယ္ ဆို
ေကာ္ပီလိုင္းႀကီး ခုေလာက္ အားေကာင္းသြားရေစတဲ့ တရားခံတဦးထဲ သူ လဲ ပါသလိုေတာင္
က်ေနာ္က ျမင္မိတယ္။
က်ေနာ့္အျမင္ပါေလ။
လြတ္လပ္ယဉ္ေက်းစြာ ေဆြးေႏြးၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ။
ခ်ိဳတူးေဇာ္
No comments:
Post a Comment