ကၽြန္ေတာ္တုုိ႔ တစ္ေခတ္လံုုးအတြက္ အားလံုုးကုုိ ေျမာက္မ်ားစြာ ေပးခဲ့သူပါ။
သူ႔ဂုုဏ္ကုုိ ကၽြန္ေတာ္ ခ်ီးက်ဴးရန္ မ၀ံ့ပါ။ တစ္ေခတ္လံုုးမွာ တစ္ေယာက္တည္း
ေပၚခဲ့တဲ့သူပါ၊ ေ၀းသြားတဲ့အခါသီခ်င္းကုုိ (၉)တန္းေက်ာင္းသားဘ၀မွာ ေရးၿပီး
ခဲ့တာဆုုိေတာ့ Genius ျဖစ္ၿပီေပါ့။
ေနာက္ၿပီးေတာ့ ထူးအိမ္သင္ဟာ ေခတ္ကေတာင္းဆုုိလုုိ႔ ေပၚလာတဲ့ အဆုုိေတာ္
တစ္ေယာက္ပါ၊ ေခတ္ၿပိဳင္ေတြကုုိ ကုုိယ္စားျပဳႏုုိင္သူ ျဖစ္ေၾကာင္း အလြယ္တကူ
ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ တစ္ေခတ္လံုုးက ေယာက္်ားေလးေတြ အားလံုုးဟာအေမ့ရဲ႕
ဒုုကၡအုုိးေတြပဲ မဟုုတ္လား၊ ၿပီးေတာ့လည္း ဘာေၾကာင့္လဲမသိတဲ့ ဂ်ပ္ဆင္ထိပ္က
လရိပ္ျပာကုုိ တမ္းတသူေတြခ်ည္းပဲမဟုုတ္လား
အဲဒီလုုိ ေျပာစရာေတြ အမ်ားႀကီးနဲ႔ ထူးအိမ္သင္ပါ၊ ၿပီးေတာ့ အျငင္းလည္းသန္တဲ့
ထူးအိမ္သင္ပါ၊ အၿမဲတမ္း ဒီလုုိ မဟုုတ္ဘူးထင္တယ္ဗ်နဲ့ စကားကုုိ စတတ္သူပါ။
ၿပီးေတာ့ အႏုုပညာသက္သက္ပဲ ဖန္တီးသြားၿပီး ေငြေၾကးနဲ႔ အႏုုပညာကုုိမဆက္စပ္
သူပါ၊ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ႔သီခ်င္းေတြနဲ႔ ႀကီးျပင္းခဲ့သူပါ၊ကုုိယ့္ေရ
ရတဲ့သူဟာ ထူးအိမ္သင္ပါ၊
မေသဆံုုးခင္တုုန္းကသူနဲ႔ ခင္မင္ေပမယ့္ အလုုပ္မ်ားမ်ား မလုုပ္ဖူးသူပါ၊
ေသဆံုုးသြားေတာ့ မနက္နာေရးမွာ ေ၀ဖုုိ႔ လက္ကမ္းစာရြက္ေလး ညတြင္းခ်င္း
လုုပ္ရပါတယ္၊ ႏွင္းဆီလိႈင္း Unplugged အေခြအတြက္ ဒီဇုုိင္းလုုပ္ရေတာ့ကၽြန္ေတ
အခုုျမင္ေတြ႕ရတဲ့ကုုိငွက္ရဲ
အဲဒီ Sketch ေလးေတြက သူ႔အုုတ္ဂူမွာကပ္မယ့္ ေၾကးျပားဒီဇုုိင္းလည္း ျဖစ္သြားပါတယ္။
အဲဒီ ေ၀းသြားတဲ့အခါ Note ကုိလည္း အုတ္ဂူမွာ ထုိးဖုိ႔ သူကိုယ္တုိင္မွာခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး
Note ကုိလည္း “မွားထုိးရင္ အရွက္ကြဲပါဦးမယ္ကြာ ငါ တစ္ခါတည္းေရးေပးခဲ့ပါမယ္”
ဆုိၿပီးသူကိုယ္တုိင္ ေရးေပးခဲ့တာပါ။
သူ႔သမီးေလးကုုိ ပုုိက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုုက ဟန္သစ္မဂၢဇင္းအတြက္ မ်က္ႏွာဖံုုးလုုပ္ေပးရ
တုုန္းကက်န္ခဲ့တဲ့ပံုုေတြပါ
ထင္လုုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ သိမ္းထားခဲ့ပါတယ္၊ အဲဒီပံုုကသူ႔ရဲ့ေသဆံုုးၿပီး
Ablumအတြက္ Wallsheet ျဖစ္သြားပါတယ္၊ အဲဒီပံုုက ဓာတ္ပံုု ဘယ္သူရုုိက္မွန္းမသိပါ။
အခုုထိလည္း ဘယ္သူမွန္းမသိပါ။
အဲဒီ The Last Album အတြက္ Cover ဒီဇုိင္းမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေပးပါတယ္။
ေနာက္ အဲဒီ Album ထဲက အလင္းဆုိင္ရဲ႕သီခ်င္းကိုု သီဆုိသူ ကုိထူးအိမ္သင္၊
ေရးသားသူ ကုိအယ္လ္ျဖဴတုိ႔ရဲ႕ဂုဏ္ေက်း
နီးစပ္ေအာင္ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ရုိက္ကူးေပးခဲ့ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ကုိငွက္ကုိ ပထမႏွစ္ေက်ာင္းသားဘ၀စတင္ဖုု
အခုေန ျပန္ၾကည့္ေတာ့ ကုိငွက္က ေပးခဲ့တာမ်ားပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ေခတ္လံုးကုိ သူအမ်ားႀကီးေပးခဲ့တာပါ။
ထူးအိမ္သင္ဆုိတာ မေပၚခင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ နားေထာင္ခဲ့ရတဲ့ သီခ်င္းေတြက
A, Gbm, Bm, D, E ပတ္လည္ Chord ဖြဲ႕စည္းပံုေတြနဲ႔ သီခ်င္းေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ထူးအိမ္သင္ဆုိတာ ေပၚလာေတာ့ ဆန္းသြားပါၿပီ။
အဲဒီ Bm ကုိပဲ ဂစ္တာႀကိဳးကို လက္သန္းေလး တစ္ေခ်ာင္းပုိေထာက္လုိက္တယ္
Bm7 ဆိုတာ ျဖစ္သြားတယ္။
ဘယ္လုိအသံမ်ဳိးလဲဆုိေတာ့ ”ေနေရာင္တစ္ခ်ဳိ႕က အခန္းထဲ၀ယ္“ဆုိတဲ့အသံပါပဲ၊ အဲဒီလက္သန္းေလးေထာက္ဖုိ႔ကုိ
အဲဒီ လက္သန္းေလးကုိ စၿပီး ေထာက္လုိက္သူက ေဟာဒီ ထူးအိမ္သင္ပါ။
အဲဒီ ထူးအိမ္သင္ကပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလံုး စီးဆင္းခဲ့ၾကပါတယ္။
အဲဒါ ေခတ္က ေတာင္းဆုိလုိ႔ ေပၚလာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ေခတ္လံုးအတြက္ တစ္ေယာက္တည္းေသာ အႏုပညာရွင္ပါ၊ ပါရမီရွင္ႀကီး ထူးအိမ္သင္ပါ။
ေမွာ္ဆရာႀကီး ထူးအိမ္သင္ပါ၊
ျမင္းလွည္း ေမာင္းမယ္ဆုိၿပီး ျမင္းလွည္း၀ယ္ဖုိ႔ အေမစုေပးလုိက္တဲ့ ပုိက္ဆံကုိ
ရန္ကုန္ဆင္းၿပီး သီခ်င္းစီးရီးသြင္း ပစ္လုိက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလံုးရဲ႕ ထူးအိမ္သင္ပါ။
အဲဒီ ကုိထူးအိမ္သင္အတြက္ ခ်ီးက်ဴးရန္ မ၀ံ့ပါ။ ဆုေတာင္းေပးရန္ မ၀ံ့ပါ။
ဒီလို(၁၀)ႏွစ္ျပည့္တဲ့ ၾသဂုတ္လမွာ အမွန္တကယ္ လြမ္းဆြတ္ တသလ်က္သာ….။
( ဒီဇုုိင္း မ်ဳိးေဆြသန္း )
No comments:
Post a Comment