Latest News

CREDIT

သတင္းစံုေပ်ာ္၀င္အိုးၾကီးတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ သတင္း၊ဓာတ္ပံုမ်ားသည္ သက္ဆိုင္သူမ်ား၏မူပိုင္သာျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါသည္။

Monday, March 3, 2014

မိဂါရမာတာ ၀ိသာခါ



တစ္ေန ့တြင္ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္ ႏို ့ဃနာထမင္းကို
ေရႊခြက္၌ ထည့္၍ စားေန၏။ ၀ိသာခါကလည္း
သူေဌးၾကီးကို ယပ္ခတ္ေပးလ်က္ရွိ၏။ ထိုအခ်ိန္တြင္
ရဟန္းေတာ္တစ္ပါးသည္ မိဂါရသူေဌးၾကီး၏ အိမ္ေရွ ့၌
ဆြမ္းလာရပ္၏။ သူေဌးၾကီး မျမင္ဘူးထင္သျဖင့္
၀ိသာခါက ေနရာေရႊ ့ေပး၏။ သူေဌးၾကီးသည္ မူလကပင္
ရဟန္းေတာ္ကို ျမင္ျပီး ျဖစ္၏။ ဆြမ္းမေလာင္းလိုသျဖင့္
မျမင္ေယာင္ေဆာင္ေနျခင္း ျဖစ္၏။ ဤသေဘာကို
၀ိသာခါက မရိပ္မိ၊ ေနာက္မွ ရိပ္မိေသာအခါ ၀ိသာခါသည္
ေယာကၡမၾကီးအတြက္ မ်ားစြာ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရေလသည္။

သုိ ့ရာတြင္ ၀ိသာခါသည္ မိမိအေနျဖင့္ ေယာကၡမၾကီးအတြက္
ကလ်ာဏမိတၱ ျဖစ္လာေအာင္ ၾကိဳးစားရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္၏။
ကလ်ာဏမိတၱျဖစ္လာေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္
အၾကမ္းနည္းကို သံုးသည္လည္း ရွိ၏။ ဤ`ေနရာတြင္
အၾကမ္းနည္းကို သံုးရန္ ဆံုးျဖတ္ျပီး မိမိတို ့၏
အိမ္ေရွ ့၌ ဆြမ္းရပ္ေနေသာ ရဟန္းေတာ္အား
“ကန္ေတာ့ပါေသး၏ ဘုရား၊ တပည့္ေတာ္မ၏
ေယာကၡမသည္ အေဟာင္းကိုသာ စားေသာက္ပါသည္”ဟု
ေလွ်ာက္ထားလိုက္၏။

ထိုအခါ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္ အေဟာင္းဆိုသည္မွာ
မစင္ကို ဆိုလိုသည္ဟု အဓိပၸါယ္ယူျပီး မ်ားစြာ စိတ္ဆိုး၏။
၀ိသာခါသည္ မိမိ၏ ဆရာတိတၳိတို ့အား မထီမဲ့ျမင္ ျပဳစဥ္က
သူေဌးၾကီးသည္ သည္းခံႏိုင္ပါ၏။ ဤအၾကိမ္ မိမိအား
အေဟာင္းကို စားေနသည္ဟု ဆိုေသာအခါ
သည္းမခံႏိုင္ေတာ့။ သူေဌးၾကီးသည္ ေပါက္ကြဲသြားေလျပီ။

ထို ့ေၾကာင့္ သူေဌးၾကီးက
“ဤအယုတ္မကို ဤအိမ္မွ ႏွင္ထုတ္ၾကကုန္ေလာ့”ဟု
ကြ်န္အမႈလုပ္ တို ့အား အမိန္ ့ေပးလိုက္၏။
သုိ ့ရာတြင္ ထိုအခ်ိန္၌ ၀ိသာခါ၏
ကြ်န္အမႈလုပ္မ်ားသာ ရွိၾကေလရာ ၀ိသာခါကို
ႏွင္ထုတ္ဖို ့ မဆိုထားႏွင့္၊ လက္ျဖင့္ထိ၀ံ့သူ မရွိပါေခ်။
မိမိ၏ ေယာကၡမၾကီးအား ကယ္ခြ်တ္ရမည့္ အခ်ိန္သုိ
့ေရာက္ျပီဟု ၀ိသာခါက သိ၏။ ထို ့ေၾကာင့္ ၀ိသာခါက
သူေဌးၾကီးအား ဖခင္က ႏွင္ထုတ္တိုင္း မိမိသြားမည္
မဟုတ္ေၾကာင္း၊ မိမိကို ေဆာင္ယူစဥ္က မိမိ၏ ဖခင္
ဓနဥၥယသူေဌးၾကီးက မိမိႏွင့္ ပက္သက္၍ ျဖစ္ေပၚလာေသာ
အျပစ္ၾကီး အျပစ္ငယ္မ်ားအေပၚ အဆံုးအျဖတ္ေပးရန္
သူေဌးၾကီးရွစ္ဦးတို ့အား အပ္ႏွံလိုက္ေၾကာင္း၊
သို ့ျဖစ္၍ သူေဌးၾကီးရွစ္ဦးတို ့၏ အဆံုးအျဖတ္ကို ခံယူမည္
ျဖစ္ေၾကာင္းျဖင့္ ျပန္လည္ေျပာဆို၏။ ၀ိသာခါသည္
ဓမၼႏွင့္အညီ ေျပာတတ္သူ ျဖစ္၏။
ထို ့ေၾကာင့္ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္
၀ိသာခါေျပာသည့္အတိုင္းပင္ သူေဌးၾကီးရွစ္ဦးတို ့အား
မိမိ၏ အိမ္သို ့ဖိတ္ၾကားရေလ၏။ သူေဌးၾကီးရွစ္ဦးတို ့ေရာက္လာေသာအခါ
၀ိသာခါ က်ဴးလြန္ေသာ အျပစ္မ်ားကို တင္ျပ၏။ ထိုအျပစ္မ်ားေၾကာင့္ ၀ိသာခါကို ဤအိမ္မွ ႏွင္ထုတ္ေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းကိုပါ ေျပာဆို၏။

မိဂါရသူေဌးၾကီးက ၀ိသာခါအေပၚ တင္ျပေသာ
အျပစ္မ်ားတြင္ ပထမတင္ျပေသာ အျပစ္မွာ ၀ိသာခါက
မိမိအား မစင္ကို စားေနသည္ဟု ရုိင္းျပစြာ ဆဲေရးသည္
ဟူေသာ စြပ္စြဲခ်က္ျဖစ္သည္။ ၀ိသာခါကမူ မိမိအေနျဖင့္
သူေဌးၾကီးအား မစင္ကို စားေနသည္ဟု
မဆိုေၾကာင္း၊ အေဟာင္းကို စားေနသည္ဟုသာ ဆိုေၾကာင္း၊
အေဟာင္းဟူသည္မွာ ဤပစၥဳပၸန္ကာလ၌
ေကာင္းမႈကုသိုလ္အသစ္ကို မျပဳဘဲ
အတိတ္ဘ၀က ျပဳခဲ့ေသာ ေကာင္းမႈကုသိုလ္
အေဟာင္းအက်ိဳး ကိုသာ ခံစားေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ဆိုလိုပါေၾကာင္း ျပန္လည္တင္ျပရာ
၀ိသာခါအေပၚ တင္ထားေသာ မိဂါရသူေဌးၾကီး၏
စြဲခ်က္သည္ ပ်က္ျပယ္သြား၏။

ပထမစြဲခ်က္ပ်က္လွ်င္ ဒုတိယစြဲခ်က္ကို သူေဌးၾကီးက ၀ိသာခါအေပၚ တင္ျပန္၏။ ဒုတိယစြဲခ်က္မွာ
၀ိသာခါသည္ ဂုဏ္သေရရွိ အမ်ိဳးသမီး
ျဖစ္ပါလ်က္ တစ္ခုေသာေန ့၏ ညဥ့္သန္းေခါင္ခ်ိန္တြင္ မီးရွဴးမီးတိုင္မ်ား ထြန္းညွိကာ ကြ်န္မိန္းမမ်ား
ျခံရံလ်က္ အိမ္၏ အေနာက္ဘက္သို ့
ဆင္းသြားသည္ဟူေသာ စြပ္စြဲခ်က္ ျဖစ္၏။
ထိုစြပ္စြဲခ်က္ႏွင့္ ပက္သက္၍ ၀ိသာခါက ျမင္းေဇာင္းတြင္ အာဇာနည္ျမင္းမ သားဖြားသျဖင့္
သြားေရာက္ျပဳစုျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းျပရာ
မိဂါရသူေဌးၾကီး၏ ဒုတိယစြပ္စြဲခ်က္သည္လည္း ပ်က္ျပယ္သြားျပန္၏။

မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္ အတန္ငယ္စိတ္သက္သာရာ
ရသြား၏။ သုိ ့ရာတြင္ ဓနဥၥယသူေဌးၾကီးက
၀ိသာခါအား ေပးလိုက္ေသာ
အိမ္ေထာင္ရွင္မဆိုင္ရာ ၾသ၀ါဒ(၁၀)ခ်က္ႏွင့္
ပက္သက္၍ သူ၏ စိတ္ထဲ၌ မတင္မက်ရွိေန၏။
ဓနဥၥယမိသားစုတို ့၏ လွ်ိဳ ့၀ွက္ခ်က္မ်ား
ျဖစ္ေနမည္လား ဟူ၍လည္း သံသယျဖစ္မိျပန္၏။
ထို ့ေၾကာင့္ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္ ၀ိသာခါအေပၚ
ထိုၾသ၀ါဒ(၁၀)ခ်က္ႏွင့္ ပက္သက္၍
တတိယစြပ္စြဲခ်က္မ်ားအျဖစ္ စြပ္စြဲျပန္ရာ ၀ိသာခါက
တစ္ခ်က္ခ်င္း ဤသို ့ျပန္လည္ ရွင္းျပ၏။

၁။ အတြင္းမီးကို အျပင္သို ့မထုတ္ရ ဟူသည္မွာ
ေခြ်းမတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ မိမိတို ့၏ အိမ္တြင္းေရးကုိ
အျခားသူမ်ားသုိ ့မေျပာရဟူ၍ ျဖစ္၏။

၂။ အျပင္မီးကို အတြင္းသို ့မသြင္းရ ဟူသည္မွာ အျခားသူမ်ား၏
အိမ္တြင္းေရးကို မိမိတုိ ့၏ မိသားစုမ်ားအား မေျပာရ ဟူ၍ ျဖစ္၏။
၃။ ေပးကမ္းတတ္သူအားသာ ေပးကမ္းရ၏ ဟူသည္မွာ
မိမိတို ့၏ ပစၥည္းမ်ားကို ငွားရမ္းျပီး အေမ့မခံဘဲ ျပန္လည္
ေပးတတ္သူအားသာ ပစၥည္းမ်ားကို ငွားရမ္းရမည္ဟူ၍ ျဖစ္၏။

၄။ မေပးကမ္းသူအား မေပးရ ဟူသည္မွာ မိမိတို ့၏ ပစၥည္းမ်ားကို
ငွားရမ္းျပီး ျပန္မေပးတတ္သူအား ပစၥည္းမ်ားကို မငွားရမ္းရ ဟူ၍
ျဖစ္၏။

၅။ ေပးကမ္းသည္ျဖစ္ေစ မေပးကမ္းသည္ ျဖစ္ေစ ေပးကမ္းရ၏
ဟူသည္မွာ ဆင္းရဲေသာ ေဆြမ်ိဳးႏွင့္ မိတ္ေဆြမ်ားအား
ျပန္ရေကာင္းေစ ဟူ၍ သေဘာမထားဘဲ မိမိ၏ စြမ္းႏိုင္သေလာက္
ေထာက္ပံ့ရမည္ ဟူ၍ ျဖစ္၏။

၆။ ခ်မ္းသာစြာ ေနထိုင္ရမည္ ဟူသည္မွာ လူၾကီးမိဘမ်ားႏွင့္
ေနထိုင္ရာတြင္ မနီးလြန္း မေ၀းလြန္း ၊ ေလတင္ ေလေအာက္
စသည္ျဖင့္ အျပစ္ေျခာက္ပါးကင္းသည့္ ေနရာမ်ား၌ ေနထိုင္ရမည္
ဟူ၍ ျဖစ္၏။

၇။ ခ်မ္းသာစြာ စားရမည္ ဟူသည္မွာ ေယာကၡမ၊ မိဘ၊ ခင္ပြန္းတို ့ကို
ေရွးဦးစြာ ေကြ်းေမြးျပီးမွ မိမိအေနျဖင့္ က်န္လွ်င္စားျပီး မက်န္လွ်င္
သင့္ေလ်ာ္သလို စီစဥ္၍ စားရမည္ ဟူ၍ ျဖစ္၏။

၈။ ခ်မ္းသာစြာ အိပ္ရမည္ ဆိုသည္မွာ ေယာကၡမ၊ မိဘမ်ားႏွင့္
ခင္ပြန္းသည္တို ့ မအိပ္မီ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ၀တၱရားကို ျပဳ၍
သူတို ့အိပ္ျပီးမွ အိပ္ရမည္ ဟူ၍ ျဖစ္၏။

၉။ မီးကို ရုိေသစြာ လုပ္ေကြ်းရမည္ ဟူသည္မွာ ခင္ပြန္းသည္၏
မိခင္ႏွင့္ ဖခင္ကို ယဇ္မီးကဲသို ့ အေလးအျမတ္ျပဳ၍ သူတို ့အိပ္ျပီးမွ
အိပ္ရမည္ ဟူ၍ ျဖစ္၏။

၁၀။ အိမ္ဦးနတ္ကို ရုိေသရမည္ ဟူသည္မွာ မိမိ၏ ခင္ပြန္းကို
အိမ္ဦးနတ္ကဲ့သို ့ ရုိေသေလးစားစြာ ဆက္ဆံရမည္ ဟူ၍ျဖစ္၏။

၀ိသာခါ၏ ရွင္းျပခ်က္ကို ၾကားရေသာအခါ သူတို ့မၾကားဖူးေသာ
ဓမၼႏွင့္ယွဥ္ေသာ ၾသ၀ါဒ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သူေဌးၾကီး ရွစ္ဦးတို ့သည္
၀ိသာခါအေပၚ မ်ားစြာ ၾကည္ညိဳသြားၾက၏။ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္လည္း
၀ိသာခါအေပၚ အထင္မွားခဲ့သည့္အတြက္ မ်ားစြာ ေနာင္တရ၏။
အမွန္အားျဖင့္ ၀ိသာခါသည္ တကယ္ပင္ သူေတာ္ေကာင္းျဖစ္ေၾကာင္း
သူတို ့ေတြ ့ၾကျပီ။ ေလာကတြင္ သူေတာ္ေကာင္း ျဖစ္ဖို ့အတြက္
အမွားကို အမွားမွန္း သိဖို ့သာ အေရးၾကီး၏။ အမွားကို အမွားမွန္း
သိျခင္းသည္ ယထာဘူတဥာဏ္ မည္၏။ အမွားကို အမွားမွန္း
မသိဘဲ အမွန္အျဖစ္ သိျခင္းသည္ ဒိ႒ိမည္၏။ ယထာဘူတဥာဏ္သည္
ကုသိုလ္ျဖစ္၍ ေကာင္းက်ိဳးကို ေပး၏။ ဒိ႒ိသည္ အကုသိုလ္ျဖစ္၍
မေကာင္းက်ိဳးကို ေပး၏။ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္ ၀ိသာခါႏွင့္ ပက္သက္၍
အမွားကို အမွားမွန္း သိေလျပီ။ ထို ့ေၾကာင့္ သူသည္ သူ၏ အမွားကို
ျပင္ရန္ စိတ္ေစာလ်က္ ရွိ၏။ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္ ပါရမီရွိသူ ျဖစ္၏။
ျမင့္ျမတ္ေသာ စိတ္ထားရွိသူ ျဖစ္၏။

ထို ့ေၾကာင့္ သူသည္ သူလိုငါလို ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးကဲ့သို ့ မိမိ၏အယူကို မွားမွန္း
သိပါလ်က္ ျမဲျမံသူ စြဲကုိင္သူ အာမာနဂၢါဟီ ပုဂၢိဳလ္မဟုတ္၊ မိမိ၏ အယူကို
မွားမွန္းသိသည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ ခ်က္ခ်င္းစြန္ ့လႊတ္ႏိုင္သူ ျဖစ္ေလ၏။

၀ိသာခါသည္ သူမ၏ ေယာကၡမၾကီးအေပၚ ေအာင္ပြဲကို ရလိုက္၏။
ထိုေအာင္ပြဲကို မိမိ၏ အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ အသံုးမခ်ဘဲ
ေယာကၡမၾကီး၏ အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ အသံုးခ်ရန္ ၀ိသာခါက
ဆံုးျဖတ္လိုက္၏။ ထို ့ေၾကာင့္ ၀ိသာခါက မိမိသည္ သာ၀တၳိျပည္
မိဂါရသူေဌးၾကီး၏ အိမ္၌ မေနေတာ့ဘဲ သာေကတျမိဳ ့ရွိ မိဘအိမ္သို ့
ျပန္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သူေဌးၾကီးရွစ္ဦးႏွင့္တကြ ေယာကၡမျဖစ္သူ
မိဂါရသူေဌးၾကီးအား ပန္ၾကားလိုက္၏။ ထိုအခါ မိဂါရသူေဌးၾကီးသည္
သူ၏အျပစ္ကို ၀န္ခံျပီး ၀ိသာခါအား မျပန္ရန္ ေမတၱာရပ္ခံ၏။
သူေဌးၾကီးရွစ္ဦးတို ့ကလည္း မျပန္ရန္ ၀ိုင္း၀န္း၍ ေမတၱာရပ္ခံ၏။
ထိုအခြင့္အေရးကို ၀ိသာခါ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနခဲ့၏။ ယခုထိုအခြင့္အေရးကို
သူမရေလျပီ။ ထိုအခါ ၀ိသာခါက ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္တကြ ရဟန္း
သံဃာေတာ္မ်ားကို ကိုးကြယ္ခြင့္ရပါမွသာ မျပန္ဘဲ ဤအိမ္၌
ဆက္လက္ေနထိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္

း ျပန္လည္ေျပာဆိုေလရာ
မိဂါရသူေဌးၾကီးက ခြင့္ျပဳလိုက္ေလ၏။ ထို ့ေၾကာင့္ ၀ိသာခါသည္
မိဂါရသူေဌးၾကီးအိမ္၌ပင္ ဆက္လက္ေနထိုင္၏။ ဤသို ့ျဖစ္လာမည္ကို
၀ိသာခါက ၾကိဳတင္၍ သိ၏။ အမွန္အားျဖင့္ ဤအိမ္၌ ၀ိသာခါသည္
သီရိနတ္သမီးပင္ ျဖစ္ေလ၏။ မိဂါရသူေဌးၾကီး ေမာင္ႏွံတို ့သည္
၀ိသာခါကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေသာတာပန္မ်ား ျဖစ္ၾကေပလိမ့္မည္။
ေနာက္တစ္ေန ့၌ ၀ိသာခါသည္ ျမတ္စြာဘုရား အမွဴးျပဳေသာ
ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားကို မိမိအိမ္သို ့ပင့္၍ ဆြမ္းကပ္၏။
မိဂါရသူေဌးၾကီးအိမ္၌ ျမတ္စြာဘုရား အမွဴးရွိေသာ
ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားအား ၀ိသာခါက ဆြမ္းကပ္ေၾကာင္း
သတင္းၾကားရလွ်င္ တိတၳိတို ့သည္ သူေဌးၾကီးအား
ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ မေတြ ့ႏိုင္စိမ့္ေသာငွာ သူေဌးၾကီးကို
၀ိုင္း၀န္းတားရန္အတြက္ သူေဌးၾကီးအိမ္သို ့ေရာက္လာ၏။
သူေဌးၾကီးကိုလည္း ၀ိုင္း၀န္းတားၾက၏။ သူေဌးၾကီးကလည္း
အလိုက္သင့္ အလ်ားသင့္ ေျပာဆိုေနရ၏။
၀ိသာခါသည္ ဆြမ္းကပ္ျပီးေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားထံမွ
တရားေတာ္ကို နာယူရန္ ေယာကၡၾကီးအား ဖိတ္၏။ ထိုအခါ တိတၳိ
တို ့က သူေဌးၾကီးအား ျမတ္စြာဘုရားထံသို ့ တရားနာမသြားရန္
တားျမစ္၏။ သူေဌးၾကီးကလည္း ၀ိသာခါအား မိမိဘာသာ
မိမိတရားနာယူရန္ ျပန္ၾကား၏။ သို ့ရာတြင္ ၀ိသာခါက
သူေဌးၾကီးအား ဒုတိယအၾကိမ္ ဖိတ္ျပန္၏။ ဤအၾကိမ္၌မူ
သူေဌးၾကီးသည္ မေနသာေတာ့၊ တရားနာ သြားရေတာ့မည္ ျဖစ္၏။
တိတၳိတို ့ကလည္း တရားနာလွ်င္ အျပင္ဘက္သို ့ထြက္မနာဘဲ
တင္းတိမ္ အတြင္းကေနျပီး တရားနာရန္ သူေဌးၾကီးအား မွာလိုက္၏။
တိတၳိတို ့မွာလိုက္သည့္ အတိုင္းပင္ သူေဌးၾကီးသည္ တင္းတိမ္အတြင္း
မွေန၍ တရားေတာ္ကို နာယူ၏။ ျမတ္ဟြာဘုရားသည္ သူေဌးၾကီး၏
ပါရမီအေလ်ာက္ တရားေဒသနာေတာ္ကို ေဟာၾကားေတာ္မူရာ
သူေဌးၾကီးသည္ သစၥာေလးပါးကို ထိုးထြင္းသိျပီး ေသာတာပန္
ျဖစ္သြားေလ၏။ ထို ့ေနာက္ သူေဌးၾကီးသည္ တင္းတိမ္ကိုမျပီး
ေခြ်းမျဖစ္သူ ၀ိသာခါထံသို ့သြား၍ ၀ိသာခါကို မိမိ၏ မိခင္အရာ၌
ထားေၾကာင္း ေျပာၾကား၏။

ထို ့ေနာက္ ျမတ္စြာဘုရားကို ရွိခိုးဦးခ်၍ သူေဌးၾကီးက မိမိ၏
ေခြ်းမေၾကာင့္ သူသည္ အပါယ္ေလးပါးမွ လြတ္ေျမာက္သူ
ျဖစ္ရပါျပီဟု ေလ်ွာက္ထား၏။ ထိုအခါမွစ၍ ၀ိသာခါသည္
“မိဂါရမာတာ”ဟု အမည္တြင္၏။ မိဂါရမာတာ ဟူသည္မွာ
မိဂါရသူေဌးၾကီး၏ မိခင္ဟူ၍ ျဖစ္၏။ အမွန္အားျဖင့္
အရိယာပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္ ပုထုဇဥ္မ်ားအေပၚ မိခင္သဖြယ္
အျမဲတမ္း ခြင့္လႊတ္ထားတတ္ၾကပါ၏။ ဓမၼတာအရ ယုတ္ညံ့
သူမ်ားအေပၚ ခြင့္လႊတ္တတ္ေလေသာအခါ ထိုသုသည္ ဓမၼ၏
အာႏုေဘာ္ေၾကာင့္ ျမင့္ျမတ္သူအျဖစ္သို ့ ေရာက္သြားေလ၏။

ေနာက္တစ္ေန ့၌ ၀ိသာခါသည္ ဘုရားအမွဴးရွိေသာ ရဟန္းသံဃာ
ေတာ္မ်ားကို ပင့္၍ ဆြမ္းကပ္ျပန္၏။ ဤအၾကိမ္၌ မိဂါရသူေဌးၾကီး၏
ဇနီး သူေဌးကေတာ္ၾကီးသည္ ေသာတာပန္ ျဖစ္သြားေလ၏။
ထို ့ေၾကာင့္ပင္ ေလာက၌ ကလ်ာဏမိတၱကိုသာ ရဖို ့လို၏။
ကလ်ာဏမိတၱကို ရလွ်င္ အရာရာတိုင္းကို ျပီးေစႏိုင္၏ဟူ၍
ျမတ္စြာဘုရားက ေဟာေတာမူျခင္း ျဖစ္ရာ၏။

ထိုအခ်ိန္မွစ၍ မိဂါရသူေဌးၾကီး၏ အိမ္သည္ ျမတ္စြာဘုရား၏
သာသနာေတာ္အတြက္ ဟင္းလင္းဖြင့္ထားေသာ တံခါးသဖြယ္ျဖစ္ေလ၏။

(ဆရာၾကီး ဦးေရႊေအာင္ ေရးသားေသာ
ဓမၼပဒ – ၀ိသာခါ၀တၳဳ မွ)ေမတၱာျဖင့္ စီကံုးပူေဇာ္သူ
အႏိႈင္းမဲ့စာတိုေပစမ်ား

No comments:

Post a Comment