ဦးေအးၾကဴေလး (ျမန္မာႏိုင္ငံ ႐ုပ္ရွင္အစည္းအ႐ံုး ဒုဥကၠ႒)
ဒီႏွစ္ အကယ္ဒမီ စင္ေဆာက္တဲ့ ပံုစံေလးက ထူးျခားပါတယ္။ ဟိုတုန္းကဆို ႐ိုး႐ိုးစတိတ္စင္ပဲ။ ေရွ႕မွာဆို စတိတ္စင္လို အဝိုင္းေလးပါတယ္။ ပင္မစင္ျမင့္ရဲ႕ ေဘးႏွစ္ဖက္မွာလည္း စင္အေသးေလး ႏွစ္ခုပါတယ္။ တစ္ဖက္ အစီအစဥ္ ေၾကညာသူေတြ ရပ္မယ္။ တစ္ဖက္မွာေတာ့ တီးဝိုင္းတင္ထားမယ္။ ပင္မစင္ျမင့္ရဲ႕ေရွ႕က စင္မွာေတာ့ သီခ်င္းဆိုၿပီး ေဖ်ာ္ေျဖမယ့္သူေတြ ဆိုရမယ့္ ေနရာေပါ့။ အခ်ိန္နည္းနည္းေလးနဲ႔ လုပ္ရတာဆိုေတာ့ တင္ဒါေအာင္တဲ့ (Barco) ကုမၸဏီကလည္း လုပ္ရတာ အခက္အခဲေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မႏွစ္ကနဲ႔ေတာ့ လံုးဝမတူဘူး။
ဦးေနလင္းထက္ (Barco Company)
စင္ျမင့္ဒီဇိုင္းကို အရင္ႏွစ္ေတြထက္ပိုၿပီး ခမ္းနားေအာင္၊ လွပေအာင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳးစားထားပါတယ္။ စင္ရဲ႕ ဒီဇိုင္းကိုေတာ့ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ နဲ႔ လိုက္ဖက္ေအာင္ ျပည္တြင္းက ဒီဇိုင္းပညာရွင္ကိုပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆြဲခိုင္း ထားပါတယ္။ ပြဲတက္ဖိတ္စာေတြ၊ ပရိသတ္ေတြကို ေရာင္းခ်တဲ့ လက္မွတ္ေတြ၊ ေၾကာ္ျငာဘုတ္ေတြကိုေတာ့ စင္ကာပူက ဒီဇိုင္း ပညာရွင္ေတြဆီမွာ အပ္ႏွံၿပီး လုပ္ခဲ့တာပါ။ စင္ျမင့္မွာ အလွဆင္တဲ့မီးေတြ၊ အသံစနစ္ေတြကိုလည္း အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ထားပါတယ္။
Lucky 7 မေအးေအးဝင္း
အစ္မတို႔ ဇာတ္ကား ေမာ္ကင္းဥဒါန္းက လြန္ခဲ့တဲ့ ကိုးႏွစ္ေလာက္က ႐ိုက္ထားတာပါ။ ျပသခြင့္ရတာေတာ့ မႏွစ္ကမွပါ။ အေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ျပသခြင့္ ပိတ္ခံထားရတာပါ။ ဒီကားကို ႐ိုက္တုန္းကေတာ့ အကယ္ဒမီ ရဖို႔အတြက္ဆိုၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ အရင္ကေတာ့ အစ္မတို႔ ႐ိုက္ျဖစ္တာက ဟာသကားေလးေတြပဲ ႐ိုက္ျဖစ္တာေပါ့။
ဒီကားေလးက ရသစုံကားေလးေပါ့။ လူမ်ဳိးစုတစ္စုရဲ႕ ဘဝကို ႐ိုက္ျပထားတာ။ အဓိကေတာ့ ဆလုံလူမ်ဳိး အေၾကာင္းေပါ့။ ဒီကားထဲမွာ တိုင္းျပည္တစ္ျပည္ရဲ႕ ေရေျမေတာေတာင္ သဘာဝ အလွေတြအေၾကာင္း၊ အက္ရွင္ဆန္ဆန္၊ ဒရာမာပုံစံ ႐ိုက္ျပထားတာပါ။ အဲ့ကား႐ိုက္တုန္းက ေနထိုင္တာကအစ အခက္အခဲရွိတယ္။ ေသာက္ေရကအစ ခ်ဳိးေရလည္း မရွိဘူး။ ကိုယ့္ဘာသာ သယ္သြားရတာေပါ့။ ဟိုမွာလည္း တဲထိုးၿပီး ႐ိုက္ရတာပါ။ ဒီကားကို အကယ္ဒမီ ရမယ္ဆိုရင္ အတိုင္းမသိ ဝမ္းသာမွာပါ။ ရသစုံလည္း ပါတယ္။ တစ္ကားလုံး ၿခံဳၾကည့္ရင္လည္း အရမ္းေကာင္းတဲ့ ကားေလးပါ။
The Voice Weekly Myanmar
No comments:
Post a Comment