အမ်ဳိးသား႐ုပ္ရွင္လုပ္ ငန္းႀကီး ေပၚေပါက္လာၿပီးေနာက္ အရွိန္ရလာခ်ိန္တြင္ ဇာတ္လမ္း အမယ္ ေပါင္းစုံ႐ိုက္ကူးခဲ့ၾကရာ၊ ယင္းတို႔တြင္ ဘုရားသမိုင္း၊ သိုက္ သမိုင္းႏွင့္ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္ ဇာတ္လမ္းမ်ားကိုလည္း ႐ိုက္ကူး ခဲ့ၾကသည္။ေဖာ္ျပပါ ဇာတ္လမ္း အမ်ဳိးအစား ဇာတ္ကားမ်ားကို ႐ုပ္ရွင္ အေစာပိုင္း ေခတ္ကသာ မက လြတ္လ ပ္ေရးရၿပီး ေနာက္ ပိုင္း အသံတိတ္ေခတ္မတိမ္ ေကာမီ အခ်ိန္ႏွင့္ အသံထြက္ ေခတ္သို႔ ကူးေျပာင္းၿပီး ေနာက္ ပိုင္း ၁၉၆၂ခုႏွစ္အထိ ၿမိဳ႕ႏွင့္ ေတာနယ္မ်ား ပါမက်န္ ေခတ္ စားခဲ့ဖူးသည္။
ဘုရားသမိုင္း၊ သိုက္ သမိုင္းႏွင့္ ေသြးစုတ္ဖုတ္ေကာင္ ဇာတ္ကားမ်ား ႐ိုက္ကူးရာတြင္ မပါမျဖစ္ေသာ ဇာတ္ေကာင္တို႔ မွာ စုန္း၊ ကေဝ၊ တေစၧ၊ သရဲ၊ ဘီလူး၊ ေဇာ္ဂနီ၊ ေဇာ္ဂနက္၊ စက္ႀကိဳးရွင္စသည္တို႔ ျဖစ္သည္။ ယင္းမေကာင္းဆိုးဝါး ဇာတ္ ေကာင္မ်ား၏ ႐ုပ္ဆင္း သဏၭာန္ ကို ဖန္တီးရာတြင္ မိတ္ကပ္ျဖင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ကင္မရာ လွည့္ စားမႈျဖင့္လည္းေကာင္း လုပ္ၾကရသည္။ သို႔ေသာ္ အသံ ထြက္ေခတ္ေျပာင္း ၿပီးေနာက္ ႐ိုက္ကူးခဲ့ေသာ ဘုရားသမိုင္း၊ သိုက္သမိုင္း ဇာတ္ကားမ်ားတြင္ ပါဝင္ေသာ အထက္ပါ ဇာတ္ ေကာင္႐ုပ္မ်ားအျဖစ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့သည့္ တာေတႀကီးမွာ ထိတ္လန္႔ဖြယ္ရာ ႐ုပ္အသြင္ ကို မိတ္ကပ္ျဖင့္ ျပဳျပင္စရာ မလိုဘဲ သဘာဝ႐ုပ္အသြင္ႏွင့္ ပါဝင္သ႐ုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ သည္။ ကမၻာ႔႐ုပ္ရွင္ေလာက တြင္လည္း ေခတ္စား ဖူးေသာ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္ Dracula ႏွင့္တေစၧသရဲ Fran Kenstein ဇာတ္ကားတို႔တြင္ အမ်ားဆုံး သ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့ၾကေသာခရစ္တိုဖာလီး Christopher Lee (အေမရိကန္ မင္းသား)ႏွင့္ ပီတာကူရွင္း Peter Cushing (အဂၤလိပ္မင္းသား)တို႔ မင္းသားႏွ စ္လက္၏ မ်က္ႏွာမွာ မာေက်ာခက္ထန္မႈ ရွိေသာ္လည္း ေၾကာက္ မက္ဖြယ္ ရာ တေစၧ၊သရဲ၊ဖုတ္ေကာင္ ဇာတ္႐ုပ္ကို မိတ္ကပ္ႏွင့္ ကင္မရာ လွည္စားမႈတို႔ျဖင့္ ဖန္တီးေပးခဲ့ ရသည္။ ျမန္မာတေစၧ၊သရဲ၊ ဘီလူးဇာတ္ ႐ုပ္ကို သ႐ုပ္ေဆာင္ ေသာ တာေတႀကီး၏ မ်က္ႏွာ မွာ သာမန္လူမ်ားထက္ ပိုရွည္ ေနျခင္း၊ အရပ္ရွည္ခါးကိုင္း ကိုင္းႏွင့္ စကားေျပာ လွ်င္ စူးစူး ဝါးဝါးႏွင့္ ေျခာက္လွန္႔ ေျပာဆို တတ္ေသာ အသံကပင္ သူလုပ္ ေဆာင္ ခဲ့ရေသာ ဇာတ္ေကာင္ ႐ုပ္တို႔ႏွင့္ အံကိုက္ျဖစ္ေနသည္။
တာေတဆိုေသာ ေဝါဟာရ မွာလည္း တာေတလံေအာင္ ႐ုပ္ဆိုးျခင္းျဖစ္၍ ေအဝမ္းၿခံမွာ သူ႔ကိုျမင္ေတြ႕ေသာ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်စ္ေဖက သူ႐ိုက္ကူးမည့္ ရတနာနတ္ မယ္ဇာတ္ကား အတြက္ ဇာတ္လမ္းအရ လယ္ ခိုက္ရြာတြင္ ေျဗာင္းဆန္ေအာင္ ေသာင္းက်န္းတဲ့ သရဲဇာတ္ ေကာင္ အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရန္ ေရြးခ်ယ္ၿပီး၊ နာမည္ၾကား ႐ုံႏွင့္ ေက်ာခ်မ္းစရာျဖစ္ဖို႔ ‘တာေတႀကီး’ ဟူေသာ အမည္ကိုေပးကာ ျမင့္ေအာင္၊ ခင္ေမာင္ဇင္၊ ေမရီ ျမ၊ ေမျမင့္ရီတို႔ႏွင့္ ႐ိုက္ကူးၿပီး ၆-၅-၆ဝတြင္ ဆုထူးပန္၊ရတနာပုံ၊ မ႐ိုးဆန္း႐ုံတို႔မွာ ျပသခဲ့သည္။
ယင္းဇာတ္ကားကို မ႑ိဳင္ သတင္းစာက ‘အားလုံး သူ႔ ေနရာ ႏွင့္သူ ႏိုင္ႏိုင္ နင္းနင္း သ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့ၾကသည္’ ဟု ေရးသား ခဲ့သည္။ ဒုတိယဇာတ္ကား အျဖစ္ ေအဝမ္း ဖလင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ေအဝမ္းေမာင္ခ်စ္၊ ခင္ေမာင္ ဇင္၊စံရွားတင္၊စာဥတို႔ႏွင့္
တေစၧသရဲဝတၴဳေရးရာတြင္ နာမည္ ႀကီးေသာ စာေရးဆရာ ျမစၾကာ ကိုယ္တိုင္ ဒါ႐ိုက္တာလုပ္၍ ေအာင္မဂၤလာ႐ုပ္ရွင္အတြက္ ႐ိုက္ကူး ခဲ့ေသာ ေသြးစုပ္ဖုတ္ ေကာင္ ဇာတ္ကားတြင္ ဇာတ္လမ္း ၏အားကို ဖုတ္ေကာင္ႀကီး အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေသာတာေတႀကီး ၏ ေၾကာက္မက္ ဖြယ္ေကာင္း ေအာင္လုပ္ျပႏိုင္ျခင္းမွာ ေျပာ စမွတ္ျပဳၾက သည္။ သိုက္သမိုင္း ဇာတ္ကားမ်ားတြင္ ဇာတ္ ေဆာင္ မင္းသား၊မင္းသမီးမ်ားမည္မွ်
မိတ္ကပ္မကူ၊ ကင္မရာ လွည့္စားရန္မလိုဘဲ သဘာဝ ႐ုပ္၊အသံတို႔ႏွင့္ ပရိသတ္ကို ေျခာက္လွန္႔ႏိုင္ခဲ့ေသာ တာေတ ႀကီးသည္ သူပါဝင္ရေသာ ဇာတ္ ေကာင္႐ုပ္ကို ပိုင္ႏိုင္စြာ သ႐ုပ္ ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့၍ ‘တာေတႀကီး’ ဟူေသာ အမည္တစ္လုံးသည္အသံထြက္ေခတ္ဘ
ေဂ်ႀကိဳင္(မဟာဝိဇၨာ/
L
No comments:
Post a Comment