January 8th, 2013
အဝတ္အစားက ကိုး႐ိုးကား ရားႏိုင္သလို လူပုံစံကလည္း ကိုး႐ိုး ကားရား စကားေျပာရင္လည္း သူမ်ားနားထဲ ေရွာေရွာ႐ွဴ႐ွဴ စီးဆင္း မသြားဘဲ နားဝမွာျဖစ္ျဖစ္၊ ရင္ထဲ မွာျဖစ္ျဖစ္ တစ္ခုတစ္ခု ကန္႔လန္႔ တိုက္ၿပီးမွ ဝင္ေရာက္ေအာင္ ေျပာ တတ္သူမွာ ႐ုံးက အမ်ဳိးသမီးပင္။ထိုအမ်ဳိးသမီးကို တတ္ႏိုင္ သေလာက္ ေရွာင္၊ တစ္႐ုံးတည္းမို႔ မ်က္စိလြဲေနေပမယ့္ သူ႔ပုံရိပ္၊ သူ႔ အသံေတြက နားထဲမွာ က်ီးအာသလို ၾကားေနရျပန္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ခါတေလ ဘုန္းႀကီးတရားေခြ ေလးကို နားထဲသြင္းထားလိုက္တယ္။ ဒါကို စားပြဲေရွ႕လာရပ္ၿပီး ဘာသီခ်င္း ေတြ နားေထာင္ေနတာလဲ။ အာဇာ နည္လား၊ ခ်မ္းခ်မ္းလား၊ စိုင္းစိုင္း လားတဲ့။ သူ႔ကို ျပန္မေျဖေတာ့ဘဲ နားၾကပ္တစ္ဖက္ အသာထိုးေပး လိုက္ေတာ့ …”ေဟ့ … ေဟ့ ဒီမွာ မယ္ညိႇဳ႕ က တရားေခြနားေထာင္ေနတာ … စာရင္းေတြထဲ သာဓုေတြ ထည့္႐ိုက္မိေနဦးမယ္” ဆိုၿပီး အသံ က်ယ္ႀကီးနဲ႔ တစ္႐ုံးလုံးၾကားေအာင္ ေအာ္လိုက္ေတာ့ က်န္တဲ့သူေတြ အားလုံးက သူ႔အသံေၾကာင့္ မ်က္ လုံးလွန္ၾကည့္ရင္း ၿပဳံးတာလိုလို၊ ဘာလိုလိုနဲ႔ …။ ကိုယ့္နာမည္ ‘ညိႇဳ႕’ တစ္လုံးတည္းကို ေရွ႕ကေန ဘယ္သူမွ မတတ္ခိုင္းဘဲ မယ္တတ္ ၿပီး စီးစီးပိုးပိုး မယ္ညိႇဳ႕တဲ့။ ေလတိုက္ တိုင္း ယိမ္းတဲ့ေညာင္ကိုင္းလို ဟို စားပြဲကူး၊ ဒီစားပြဲကူးနဲ႔ စကားေတြကို အလကားမတ္တင္း သယ္ယူပို႔ ေဆာင္ေရးလုပ္၊ သူမ်ားေတြ နည္း နည္းပါးပါး အိပ္ငိုက္ေနတာကို ဟာသလုပ္သလိုလို၊ ဘာလိုလိုနဲ႔ ႐ုံးကလူႀကီးသိေအာင္ သြားေျပာ တတ္ေသးတယ္။ သူပါဝင္တဲ့ ထမင္းဝိုင္းဆို ကြၽန္မ တမင္ေရွာင္ေနမိတယ္။ ဟုတ္တာေတြေရာ၊ မဟုတ္တာေတြ ေရာ ပါးစပ္ေမာ္တာတပ္ထားသလို အဆက္မျပတ္ ေျပာတတ္တယ္။ ပိုက္ဆံခ်မ္းသာၿပီး အၿမဲတမ္း သူ႔ထမင္းခ်ဳိင့္က ေျခာက္တိေျခာက္ ကပ္ေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ ေလသံက မေလွ်ာ့၊ သူမ်ားဟင္းေတြကို ႏိႈက္ စား၊ ယူစားတိုင္း ေပါ့သေလး၊ ငန္ သေလး၊ စပ္သေလးနဲ႔ အဆင္ေျပ တာကိုမရိွ။
အစာစားေတာ့လည္း စည္းကမ္းမရိွ၊ အဝတ္အစားဆိုရင္ ေတာ့ ေစ်းႀကီးႀကီးဝယ္ဝတ္ေလ့ရိွၿပီး ႐ုံးကို ကိုယ္ပိုင္ကားနဲ႔ ႐ုံးတက္ႏိုင္သူ …။ ဒီ႐ုံးမွာ သူၾကည့္မရဆုံးက ကြၽန္မျဖစ္ၿပီး ကြၽန္မ မႏွစ္သက္၊ ၾကည့္မရဆုံးကလည္း ထိုအမ်ဳိးသမီး ျဖစ္လာတာ မဆန္းပါ။ကြၽန္မက သူ႔အေပၚမွာ ပုံမွန္ ဆက္ဆံေရးပဲရိွၿပီး ကိုယ့္အလုပ္ကို အထိခိုက္မခံသူ။ အျခားသူတခ်ဳိ႕ ကေတာ့ သူ႔ကို ေျမႇာက္ေပါင္းေလ့ ရိွၿပီး သူကလည္း ရက္ေရာတယ္ေပါ့။ သူ႔ဆီမွာ စစ္မွန္တဲ့ သဘာဝမက်ျခင္း ေတြျမင္ရေလ ကြၽန္မ သူ႔ကိုဟန္ ေဆာင္ၿပဳံးျပဖို႔ေတာင္ အေတာ္ ခဲယဥ္းခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သီးသန္႔ ဆန္ဆန္နဲ႔ တစ္ေယာက္တည္း ေနတတ္ျခင္းဟာ သူ႔လိုေဟာင္ဖြာ၊ ေဟာင္ဖြာ စကားေျပာတတ္သူ အတြက္ေတာ့ ထူးဆန္းလို႔ေနမွာ ေပါ့။ ကြၽန္မ သူ႔ဆီမွာ မ်က္ႏွာဖုံးမ်ား စြာကို ေတြ႕ၿပီးအခ်ိန္မွာ သူနဲ႔ ဆက္ဆံဖို႔ အင္မတန္ဝန္ေလးခဲ့ေတာ့ တယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္မ မႏွစ္သက္တဲ့ Brand ခုံမင္သူ၊ Brand ကို ႐ူးသြပ္သူထဲမွာ သူက အတိအက်ပါဝင္လို႔ ေနတယ္။
မနက္လင္းလာခ်ိန္ကစၿပီး ႐ုံး မွာ တစ္ခ်ိန္လုံးျမင္ေန၊ ၾကားေနရ တာကိုက ဝဋ္တစ္ခုမ်ားလားလို႔ ေအာက္ေမ့မိတယ္။ေလာကႀကီးက ရယ္စရာ ေကာင္းတယ္လို႔ လူေတြေျပာတတ္ ၾကတယ္။ တကယ္ေတာ့ ေလာက ႀကီးက ရယ္စရာေကာင္းတာ မဟုတ္ ပါဘူး။ လူေတြက ရယ္စရာေကာင္း တာပါ။တစ္ခါတေလက် လူေတြက အစစ္အမွန္ကို အတုလို႔ထင္ၿပီး ဟန္ေဆာင္တာကို စစ္မွန္တဲ့သဘာ ဝအလွတရား အရိွကိုအရွိအတိုင္းလို႔ ထင္တတ္ၾကတာ လူေတြပဲမဟုတ္ လား။ ဒီေတာ့ ဦးေႏွာက္ရိွတဲ့လူေတြ က ပိုရယ္စရာေကာင္းတာေပါ့ မဟုတ္ဘူးလား။ဘဝမွာ သူတို႔လို ရယ္စရာ ေကာင္းတဲ့လူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ ႀကဳံဖူးၿပီးသြားခ်ိန္မွာ ကြၽန္မဟာ ပိုရယ္တတ္သြားပါတယ္။ ပိုၿပီးလည္း စိတ္ပ်က္လာတတ္တယ္။ ပိုၿပီးလည္း ေတြးတတ္လာတယ္။
ကြၽန္မကို ေပါင္းရတာ အကာမရိွဘူးလို႔ ေျပာ ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ အကာနဲ႔လူသား မ်ားကိုေတာ့ ဘဝမွာ အံ့ၾသစြာ ေတြ႕ ခဲ့ရတယ္။ကြၽန္မဘဝမွာ အရင္ကမႏွစ္ၿမိဳ႕ တဲ့ အရာေတြကို ေခါင္းစဥ္တပ္ခ်ေရး ခဲ့တယ္။ ဆံပင္ရွည္ရွည္လမ္းသရဲ ပုံစံ၊ ဆီရြဲရြဲနဲ႔ တိုေကာက္ကပ္ေနတဲ့ ဆံပင္၊ ပုဆိုးတံျမက္စည္းလွည္းတဲ့ ေယာက်္ား၊ မိန္းမေတြ၊ ပိုက္ဆံစကား သိပ္ေျပာတဲ့ သူေတြ၊ အလိုက္မသိ ေဘးနားကေန ေဆးလိပ္မီးခိုးေတြ ထုတ္လႊတ္တဲ့သူေတြ၊ ခ်ဳိင္းေခြၽးနံ႔ကို ဂ႐ုမျပဳတဲ့သူေတြ၊ ထမင္းစားရင္း ေျခမစားဘဲ အတုံးလိုက္ ဖဲ့ခ်စားသူ ေတြ၊ ထမင္းစားၿပီး လက္ကို စုတ္ ေနတတ္သူေတြ၊ မိန္းမေတြ႕ရင္ အငမ္းမရၾကည့္သူေတြ၊ အၾကြားသန္ သူေတြ … အို အမ်ားႀကီးပဲ။ေလာကႀကီးမွာ ေလွ်ာက္လွမ္း လာတဲ့ ႏွစ္ေတြၾကာလာေတာ့ ေခါင္း စဥ္ေတြပိုၿပီး ထပ္တိုးလာလိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ေနာက္ ကြၽန္မကိုယ္တိုင္ မႏွစ္ၿမိဳ႕တဲ့အရာမ်ားကိုလည္း ခ်ေရး ျဖစ္ခဲ့တယ္။
ကိုယ္တိုင္အမုန္းဆုံးက ကြၽန္မ ဖိနပ္မ်ားပင္။ ဖိနပ္နဲ႔ကြၽန္မ က အၿမဲအံေခ်ာ္ေနတတ္တယ္။ ဖိနပ္တစ္ရန္ဝယ္ၿပီး စီးလို႔မွမၾကာ ေသး ဖိနပ္ထိပ္ေတြ အၿမဲပြန္းပဲ့ေန တတ္တယ္။ က်န္တဲ့ေနရာေကာင္း လည္း ထိပ္ကပြန္းပဲ့ေနေတာ့ ျမင္ လို႔ မေကာင္း။ ဒါေပမဲ့ စိတ္တိုတိုနဲ႔ ေပစီးေနျဖစ္တယ္။ ဖိနပ္ေတြက မျပတ္ဘဲ ထိပ္ပြန္းတာနဲ႔ မစီးျဖစ္ ေတာ့တဲ့ အရန္ေတြဟာ ပုံသထက္ပုံ လာတယ္။ မၾကာခဏ ခလုတ္တိုက္ တတ္တဲ့ ကြၽန္မေၾကာင့္ ဖိနပ္ေတြ ပြန္းပဲ့ၿပီး ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ ျဖစ္ကုန္ တယ္။ အဲဒီဖိနပ္ေတြကို မုန္းမိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဖိနပ္မပါဘဲ ဘဝခရီးေလွ်ာက္ လွမ္းရမယ့္ ေျခလွမ္းအတြက္ အားနာစရာေကာင္းတာမို႔ တခ်ဳိ႕ ကြၽန္မနဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ၿပီး ေတာ္႐ုံ မပြန္းမပဲ့တတ္တဲ့ ဖိနပ္ေတြ ကိုေတာ့ ႏွစ္သက္ျဖစ္မယ္ ထင္ပါ တယ္။
ကြၽန္မဘဝအတြက္ အဆုံးအမ ေတြက ပတ္ဝန္းက်င္မွာ အၿမဲရိွေန တတ္တယ္။ ကြၽန္မဟာ ခပ္စုပ္စုပ္ ဖိနပ္တစ္ရန္စီးထားလို႔ အထင္ေသး မယ္ဆိုလည္း ေသးစမ္းပါေစ။ လူ တစ္ေယာက္ကိုၾကည့္ရင္ ဖိနပ္အရင္ ၾကည့္တယ္ဆိုတဲ့ အစြဲကိုေတာ့ ကြၽန္မမႀကိဳက္ခ်င္ပါ။ ဖိနပ္နဲ႔ ေျခေထာက္ကေတာ့ သန္႔ျပန္႔ေနပါ ရဲ႕။ တကယ့္အေကာင္းစား တံဆိပ္ ျဖစ္ပါရဲ႕။ အဲဒီစီးထားတဲ့ လူရဲ႕စိတ္ အခံက အေကာင္းစား Brand မျဖစ္ရင္ေရာ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ။ အဲဒီ Brand ေတြက ပတ္ဝန္းက်င္ မွာရိွတဲ့ လူေတြကို တစ္ခဏေတာ့ ခ်က္ခ်င္းဖမ္းစားသြားႏိုင္မွာ အေသ အခ်ာပါ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မတို႔လို Brand လည္း စိတ္ထဲမေရာက္တဲ့ သူမ်ဳိးဆို အလကားျဖစ္မွာပဲ။
ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မဝယ္ယူတဲ့ ပစၥည္းတိုင္း Brand ျဖစ္ဖို႔မလို၊ ကိုယ္နဲ႔အံဝင္ခြင္က်သင့္တင့္ရင္ ၿပီးေရာ၊ ကိုယ္ႏွစ္သက္ရင္ၿပီးေရာ၊ ေစ်းေပါေပါ ခ်ဳိခ်ဳိ၊ ႀမေညိ ဝတ္ၿပီး၊ Brand စီးၿပီး သူမ်ားမသိမွာစိုးလို႔ သိေအာင္ထုတ္ေျပာေနရတဲ့ ကိစၥ ေတြက ပိုပင္ပန္းလိမ့္မယ္ထင္တယ္။ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ Brand ကို အမႊမ္း တင္လြန္းတယ္။ ေနာက္ၿပီး အဲဒီ ပစၥည္းကို ဟိုနားမခ်ရက္၊ ဒီနားမခ် ရက္၊ ေပ်ာက္မွာ စိုးရနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ ႐ႈပ္ပါတယ္။တစ္ေယာက္ေယာက္က ႐ုံးက ထိုအမ်ဳိးသမီးတပ္ထားတဲ့ မ်က္မွန္ ကို”ဟယ္ မ်က္မွန္ေလးက လွ လိုက္တာ” ဆိုရင္”သိတယ္မလား ကိုယ္တို႔က Brand မွကိုင္တာ” ဆိုၿပီး တံဆိပ္ကို အသားတံဆိပ္ျဖစ္ေၾကာင္း ‘အင္’ မဟုတ္ေၾကာင္း တခမ္းတနားေျပာရ ေတာ့တယ္။ ဒီေခတ္မွာက ပုံမွား အင္ေတြကလည္း အစစ္နဲ႔ခြၽတ္စြတ္ နီးပါးတူတတ္ၾကတာ မဟုတ္လား။ မေမးဘဲနဲ႔ေတာင္ ”တစ္ေန႔ကမွ သေဘၤာနဲ႔ပါလာတာ၊ ပစၥည္းအသစ္ ေလ၊ ဒီမွာေတာင္ မေပၚေသးဘူး၊ ႀကိဳမွာလိုက္တာ။ ဒီမွာဝင္ရင္ေတာ့ ေစ်းက ေခါင္ခိုက္ေနၿပီ။ ခုေတာင္ ေဒၚလာနဲ႔ ရွင္းရတာ” ဆိုၿပီး မၿပီး ႏိုင္ မစီးႏိုင္ ဖြင့္လွစ္ေတာ့တယ္။
ေလေတြက Brand နဲ႔ ေဒၚလာ ထဲက မထြက္။ ကြၽန္မကေတာ့ အၿပိဳင္ၾကြားစရာမရိွသလို စိတ္မဝင္ စားအားပါ။ ထိုအမ်ဳိးသမီးကေတာ့ သူ႔ပစၥည္းေတြ ႏိုင္ငံျခားကပါလာတဲ့ ပစၥည္းေတြ၊ ေရေမႊးတံဆိပ္ေတြကို မေမာမပန္းႏိုင္ ရြတ္ျပတတ္တယ္။ ပိုက္ဆံရိွၿပီး အလုပ္တစ္ခုအေနနဲ႔ သာ ဂုဏ္ရိွေအာင္ လာလုပ္တာမို႔ ဘဝကို ႐ုန္းကန္ေနရသူေတြနဲ႔ေတာ့ တျခားစီေပါ့။အဲဒီႏိုင္ငံျခားျပန္ ပစၥည္းေတြ ထက္ ႏိုင္ငံျခားမွာ သင္တန္းသြား တက္တယ္ဆိုတဲ့ သူ႔သင္တန္းကို ပိုစိတ္ဝင္စားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မ နားေထာင္ရတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ေတြက ေမွ်ာ္လင့္တာမပါ။ သူ႔ခရီး စဥ္ေတြက ဓာတ္ပုံေတြကိုသာ ျမင္ ခြင့္ရခဲ့တယ္။ ကြၽန္မရဲ႕ ထိပ္အနည္း ငယ္ကြာေနတဲ့ ဖိနပ္ကိုေတာ့ ”ဘဲ ပါးစပ္ျဖစ္ေနၿပီ ဖိနပ္က” လို႔ ေျပာ တတ္သလို အားတိုင္း Lotion ဘူး ေတြ ဝယ္ခိုင္းတတ္တယ္။ ေတာ္ၿပီ ေလ ကြၽန္မမွာ တစ္ဘူးရိွေနရင္ပဲ လုံေလာက္ၿပီေပါ့။ အနံ႔ေပါင္းစုံ ႏွစ္မ်ဳိး သုံးမ်ဳိးေရာစြတ္ေနဖို႔မွ မလို တာ။ လူတိုင္းက ကိုယ့္လိုမ်ဳိး သူမ်ား ကို လုိက္ပုံသြင္းလို႔ကေတာ့ မျဖစ္ ႏိုင္။ ဘယ္ပစၥည္းမဆို တန္ဖိုးနဲ႔ ဆုံး ျဖတ္မႈကလည္း လြဲေခ်ာ္ႏိုင္ေသး တာပဲ။ တန္ဖိုးေတာ့ ေၾကးအႀကီးစား ျဖစ္ၿပီး ကိုယ္နဲ႔အံမဝင္ အသုံးမတည့္ ရင္ ဘယ္ေလာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေခ်ာင္ ထဲ ေရာက္သြားတတ္တယ္။ တစ္ခါ တေလ ကိုယ့္ပစၥည္းကို သိသာ ေအာင္ေျပာၿပီး သူမ်ားကို ႏွိမ္ႏွိမ္ခ်ခ် ေလး ေျပာခ်င္ေသးတာ။ ”ဒီ Brand လက္ကိုင္အိတ္ေလး ကို ကိုင္ခ်င္လြန္းလို႔ မနည္းရွာလာ ရတာ၊ ေလွ်ာ့ေစ်းရတာေတာင္ ေစ်း က မေသးဘူး” ဆိုၿပီး ကြၽန္မကိုင္တဲ့ အိတ္ကို တေစ့တေစာင္းၾကည့္လိုက္ ၿပီး ဘာတံဆိပ္လဲတဲ့။ ကြၽန္မကေတာ့ ကိုယ္ႀကိဳက္ၿပီး အဆင္ေျပလို႔ဝယ္ျဖစ္ တဲ့ လက္ကိုင္အိတ္ပါ။ ဘာတံဆိပ္ မွန္းေတာင္ မသိခဲ့႐ုိးအမွန္ပါ။
”မယ္ညိႇဳ႕ရယ္ အခုဝယ္တဲ့ဆိုင္ မွာ Brand အေကာင္းစားတံဆိပ္ ေတြ အမ်ားႀကီးရိွတယ္။ ေစ်းလည္း ခ်ေနၿပီ သြားဝယ္ပါလား၊ ခု မယ္ညိႇဳ႕ ကိုင္တဲ့ အိတ္က ေတာ္ေတာ္ေဟာင္း ေနၿပီ။ ဘာလဲ ကိုကိုေပးထားတဲ့ အိတ္မို႔လို႔လား”
သူမအေျပာကို ကြၽန္မစိတ္ထဲ ခပ္ေထ့ေထ့မို႔ ခံရခက္သြားတယ္။ ဘဝမွာ ဒီ Brand ေတြက ေတာ္ ေတာ္အေရးပါေနလို႔လား။လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ တံဆိပ္ေတြရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈကို ခံရၿပီးရင္ သူတို႔ဟာ မူလပင္ကိုစိတ္ထက္ေတာ့ ေလဘဝင္ေတြ ျမင့္တက္သြားၾက သလိုပဲ။ လူထဲသြားလို႔ ဒီလိုပစၥည္း မ်ဳိးကိုင္မွ ဒီလိုပစၥည္းမ်ဳိးဝတ္သြား ရမွာလို႔ ကြၽန္မမွာ မရိွပါ။ စုတ္စုတ္ ျပတ္ျပတ္ ဝတ္ထားလည္း ကြၽန္မ စိတ္ကိုသိရင္ ဘာမွေျပာင္းလဲစရာ မလို။ ကြၽန္မအတြက္ သားနားတဲ့ အေရာင္လက္ေစမယ့္ အေပၚယံ
အဆင္တန္ဆာေတြ၊ တကယ္ေတာ့ ကြၽန္မအရည္အခ်င္းနဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္ ေလာက္ပါ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကြၽန္မခႏၶာ ကိုယ္မွာ ဘယ္ေတာ့မွ လက္ဝတ္ တန္ဆာမ်ားကို ေတာက္ေတာက္ ေျပာင္ေျပာင္ ေတြ႕ရလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။ သာမန္အဝတ္အစားနဲ႔ လူထဲမွာ သင့္တင့္တဲ့ ဖိနပ္တစ္ရန္ ေတာ့ ရိွပါလိမ့္မယ္။ ဖိနပ္ေၾကာင့္ အရည္အခ်င္းကိုေတာ့ ထိခိုက္လိမ့္ မည္ မဟုတ္ပါ။ ျပင္ပအေနအထား ေတြဟာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးကို လည္း ထိခိုက္လိမ့္မယ္မထင္။ တကယ္တမ္း ကြၽန္မ ဂ႐ုစိုက္တာက စိတ္ေတြကိုပါ။
သူမအေျပာကို ကြၽန္မစိတ္ထဲ ခပ္ေထ့ေထ့မို႔ ခံရခက္သြားတယ္။ ဘဝမွာ ဒီ Brand ေတြက ေတာ္ ေတာ္အေရးပါေနလို႔လား။လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ တံဆိပ္ေတြရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈကို ခံရၿပီးရင္ သူတို႔ဟာ မူလပင္ကိုစိတ္ထက္ေတာ့ ေလဘဝင္ေတြ ျမင့္တက္သြားၾက သလိုပဲ။ လူထဲသြားလို႔ ဒီလိုပစၥည္း မ်ဳိးကိုင္မွ ဒီလိုပစၥည္းမ်ဳိးဝတ္သြား ရမွာလို႔ ကြၽန္မမွာ မရိွပါ။ စုတ္စုတ္ ျပတ္ျပတ္ ဝတ္ထားလည္း ကြၽန္မ စိတ္ကိုသိရင္ ဘာမွေျပာင္းလဲစရာ မလို။ ကြၽန္မအတြက္ သားနားတဲ့ အေရာင္လက္ေစမယ့္ အေပၚယံ
အဆင္တန္ဆာေတြ၊ တကယ္ေတာ့ ကြၽန္မအရည္အခ်င္းနဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္ ေလာက္ပါ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကြၽန္မခႏၶာ ကိုယ္မွာ ဘယ္ေတာ့မွ လက္ဝတ္ တန္ဆာမ်ားကို ေတာက္ေတာက္ ေျပာင္ေျပာင္ ေတြ႕ရလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။ သာမန္အဝတ္အစားနဲ႔ လူထဲမွာ သင့္တင့္တဲ့ ဖိနပ္တစ္ရန္ ေတာ့ ရိွပါလိမ့္မယ္။ ဖိနပ္ေၾကာင့္ အရည္အခ်င္းကိုေတာ့ ထိခိုက္လိမ့္ မည္ မဟုတ္ပါ။ ျပင္ပအေနအထား ေတြဟာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးကို လည္း ထိခိုက္လိမ့္မယ္မထင္။ တကယ္တမ္း ကြၽန္မ ဂ႐ုစိုက္တာက စိတ္ေတြကိုပါ။
ကြၽန္မဘဝ ရပ္တည္ခ်က္က မွားေနမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ဘယ္သူ႔ကို မွ မထိခိုက္ပါ။ ကြၽန္မ ဘယ္သူ႔ကိုမွ နစ္နာေအာင္ မလုပ္ခဲ့ပါ။ တံဆိပ္ ႀကိဳက္တတ္သူမ်ားဟာလည္း ကြၽန္မ အတြက္ေတာ့ ဂ႐ုစိုက္စရာ မဟုတ္ ေတာ့ပါ။ သူတို႔တစ္ေတြနဲ႔ စိတ္ သေဘာထားခ်င္း မတိုက္ဆိုင္ေတာ့ တဲ့အခါ ႀမေညိ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သူ မ်ားနဲ႔ ေဝးေဝးလာခဲ့ေတာ့တယ္။ တစ္႐ုံးတည္းျဖစ္တာေတာင္ အေန နီးေပမယ့္ အတြင္းစိတ္ေတြကေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ေဝးသြားခဲ့တယ္။ကြၽန္မ ဖိနပ္ထိပ္ေလးေတြျမင္ တိုင္း ႏွာေခါင္း႐ႈံ႕ခ်င္သူမ်ားနဲ႔ တစ္စတစ္စ ကြာျခားလာခဲ့တယ္။ ကြၽန္မ ကိုယ္ပိုင္ကားမစီးႏိုင္ပါ။ ဒါေၾကာင့္ အမ်ားအားျဖင့္ ကိုယ့္ ေျခလွမ္းေတြကိုပဲ အားကိုးရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လမ္းမ်ားမ်ားေလွ်ာက္လို႔ ခလုတ္ပိုတိုက္ျခင္း ခံရသလို ကိုယ့္ လစာနဲ႔ ေသာင္းေက်ာ္တန္ေတြကို မစီးႏိုင္တာ အမွန္ပါ။ အမ်ားေရွ႕မွာ ကြၽန္မ ေျခေထာက္ေတြကိုၾကည့္ တိုင္း က်ဳံ႕ဝင္သြားဖို႔၊ က်ဳ႕ံထားဖို႔လည္း စိတ္ကူးမရိွပါ။ ဖိနပ္ေပၚမွာရိွတဲ့ လူ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရပ္တည္ခ်က္မွန္ မမွန္ကိုဘဲ ၾကည့္ေစခ်င္သလို ကြၽန္မ အားလုံးကို အဲဒီစိတ္နဲ႔ပဲ ၾကည့္တယ္။ အဓိက ပိုၿပီးစိတ္မဝင္ စားတာက တံဆိပ္ေတြပဲ။ တံဆိပ္ ေတြေပၚမွာရိွတဲ့ ေျခေထာက္တစ္စုံ ရဲ႕ ပင္ကိုစိတ္ရင္းကိုပဲ တန္ဖိုးထား မိတယ္။ပစၥည္းတံဆိပ္ေတြကို အၿပိဳင္ အဆိုင္ၾကြားေနတာကို မႏွစ္သက္ပါ။ ပစၥည္းေၾကာင့္ လူေတြ စိတ္ဒုကၡ ပိုေရာက္ၾကရတယ္။ ထိုအမ်ဳိးသမီး ကေတာ့ ကားတစ္စီးကို ပါကင္ပိတ္ အသစ္က်ပ္ခြၽတ္ ဝယ္လိုက္ၿပီး ျမန္မာျပည္မွာ တစ္စီးပဲရိွတဲ့ ဒီကား ကို သူပဲ စီးႏိုင္တယ္။ ကားတံဆိပ္၊ အမ်ဳိးအစား ဘာမွမသိပါ။ အဲဒီကား ဆိုင္တစ္ဆိုင္ေရွ႕မွာထားၿပီး ပစၥည္း ဝင္ဝယ္တာ ျပန္ထြက္လာေတာ့ ကားေနာက္မီးလုံးကို လက္ေဆာ့ၿပီး ျခစ္လိုက္တာလားမသိ။ အပြန္းရာ ခ်ည္းထင္းလို႔။ စိတ္ကလည္း တို၊ အိပ္မရျဖစ္တာ ခုနစ္ညေလာက္ တဲ့။ Brand အေၾကာင္းကို မသိတဲ့ ေကာင္ေတြ၊ သူတို႔မစီးႏိုင္တိုင္း သက္သက္မယ့္ အက်င့္ပုပ္ၿပီး လုပ္ သြားတာေနမွာလို႔ေျပာၿပီး သူ႔မွာ တသသျဖစ္ေနခဲ့ရ၊ စိတ္ဆင္းရဲရ၊ စိတ္ခ်လက္ခ်မထားရ၊ လြတ္လပ္မႈ မရိွေတာ့သလို ကားနားကပ္လာရင္ ကို သံသယမ်က္လုံးနဲ႔ ဟုတ္ဟုတ္ မဟုတ္ဟုတ္ ၾကည့္တတ္ေနၿပီ။ ထမင္းကိုေတာင္ အရသာရိွရိွ မစား ႏိုင္တဲ့ သူ႔ကိုၾကည့္ရင္း စိတ္ညစ္လာ မိတယ္။
ေနာက္ပိုင္း သူ႔ရဲ႕ Brand ကားကို လိုက္မစီးခဲ့ေတာ့ပါ။ ကား ထဲမွာေတာင္ အဲယားကြန္းဖြင့္ထား ေပမယ့္ အသက္႐ွဴက်ပ္သလို ခံစား ေနရတယ္။ ”ကားထဲ ဘာမွယူမလာ နဲ႔ေနာ္၊ ကားထဲ နင္တို႔ဝယ္ထားတဲ့ အရည္ေတြ မက်ေစနဲ႔ေနာ္၊ နံကုန္ မယ္၊ ဟဲ့ မယ္ညိႇဳ႕ နင့္လက္ထဲက ဘာႀကီးလဲ၊ ဆိုဖာခုံေတြျခစ္မိကုန္ဦး မယ္၊ တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ ျပန္လဲစရာ မရိွေသးဘူး၊ နင္တို႔ ျမန္ျမန္ဝယ္ၿပီး ထြက္ခဲ့ေနာ္၊ ရပ္လို႔ေကာင္းတာ မဟုတ္ဘူး၊ ကေလေတြမ်ားတယ္၊ ကားေပၚကပဲ ေစာင့္ေနေတာ့မယ္”အဲဒီလို စိတ္ပူၿပီး ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ စိုးရိမ္စိတ္ေတြ မ်ားေနေတာ့ ဘယ္ လိုမွ သဘာဝက်က်နဲ႔ လြတ္လပ္စြာ မေနႏိုင္ေတာ့။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔ကားနဲ႔ ဆို ျငင္းၿပီး ဘယ္ေတာ့မွ မလိုက္ျဖစ္ ေတာ့။ ဒီေတာ့ ကြၽန္မဟာ ကတ္တီး ကတ္ဖဲ့ျဖစ္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္သြား ေရာ။ အဲဒီတစ္ေခါက္တုန္းက ထိုအမ်ဳိးသမီး ကားေပၚမွာ ကြၽန္မ တို႔တက္လိုက္ေတာ့ တြန္းတိုက္မိ သြားရင္း အရည္နည္းနည္း ဖိတ္ သြားတယ္။ ခ်က္ခ်င္းသုတ္လိုက္တာ ဘာမွမျဖစ္ေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာဟာ ဆီးရြက္ေလာက္ပဲရိွၿပီး စကားပင္ မေျပာႏိုင္ေတာ့။ မယ္ညိႇဳ႕ေၾကာင့္လို႔ သူက ေခါင္းစဥ္တပ္ခ်င္တယ္။
အရင္ကဆိုရင္ ကြၽန္မဟာ အားနာတတ္တယ္။ ျငင္းပယ္ရမွာကို အားနာတယ္။ ေျပာဖို႔ရာ ဝန္ေလး တယ္။ တတ္ႏိုင္သေလာက္ မ်ဳိသိပ္ ၾကည့္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အားနာတတ္ ျခင္းဟာ ေနာက္ဆုံး မိမိကိုယ္ကိုယ္ပဲ ထိခိုက္နစ္နာေစခဲ့တာ။ ကြၽန္မဟာ မေျပာင္းလဲဘဲ ဒီအတိုင္း ဆက္ရိွေန ရင္ ေခါင္းေပၚအလွ်ဳိလွ်ဳိတက္ လာ ၾကမယ္။ တစ္ခုခု မွားယြင္းေနတိုင္း၊ တစ္ခုခု ဆုံး႐ႈံးသြားတိုင္း ညိႇဳ႕ေၾကာင့္၊ ညိႇဳ႕မ်ားျဖစ္ေနမလား၊ ညိႇဳ႕မွားတာ ေနမွာ၊ ညိႇဳ႕မသိတာ၊ ညိႇဳ႕နားမလည္ တာ၊ ညိႇဳ႕အတာ၊ တုံးတာဆိုတဲ့အေျပာ ေတြက ညိႇဳ႕ကို အလြန္အမင္းထိခိုက္ ေစတယ္။အေျပာင္းအလဲႀကီး ေျပာင္းလဲ ေနတဲ့ ေလာကမွာ မေျပာင္းလဲဘဲ ကြၽန္မသာ ဒီအတိုင္းဆက္ရိွေနမယ္ ဆိုရင္ ကြၽန္မေလာက္ မိုက္မဲတဲ့သူ ရိွပါဦးမလား။ ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မဟာ သူမ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေန တယ္လို႔ ထင္ထင္ေျပာေျပာ၊ ေျပာင္း ကို ေျပာင္းလဲျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဒီေနာက္ ပိုင္း ဘယ္သူ႔ကိုမွ အားနာလို႔မရ ေတာ့။ အထူးသျဖင့္ ကြၽန္မ ဖိနပ္ေတြ ကို ၾကည့္တဲ့သူေတြနဲ႔ Brandႏွစ္သက္သူေတြကိုေပါ့။
ကြၽန္မနဲ႔ ထိုအမ်ဳိးသမီး အလုပ္ ကိစၥနဲ႔ ခရီးသြားတုန္းက မနက္လင္း လို႔ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးစအခ်ိန္ တဘက္နဲ႔ ခပ္ဖြဖြသုတ္ေနတဲ့ သူမရဲ႕မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ရင္း အံ့ၾသသြားမိတယ္။ မ်က္ လုံးအိမ္ေအာက္မွ ေလ်ာ့တြဲတြဲက်ေန တဲ့ အသားအေရမ်ား၊ ႏႈတ္ခမ္း တစ္ဝိုက္ အသားအေရမ်ား ေလ်ာ့ပါး ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း မ်က္ဝါးထင္ထင္ ျမင္ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ေနတာ ကို သူမက စိတ္မခ်မ္းသာႏိုင္ ျဖစ္ရ ၿပီး တစ္ပတ္တစ္ခါ ေပါင္းတင္၊ ရိွသမွ် မိတ္ကပ္ေအာက္ခံ ေဖာင္ေဒး ရွင္း၊ ေနေလာင္ခံ၊ အားလုံးအားလုံး ႀမေညိ မွ ႀမေညိ ခ်ည္းပဲ။ သူမရဲ႕ ေလ်ာ့တြဲတြဲမ်က္ဝန္းေတြကို လက္နဲ႔ အသာကိုင္ ၾကည့္ေနၿပီး စိတ္ပ်က္တဲ့ ေလသံနဲ႔။
”ဒီေလာက္ Brand အေကာင္း စားေတြသုံးၿပီး တစ္ပတ္တစ္ခါ မ်က္ႏွာကို ေပါင္းတင္ေနတာေတာင္ မသိသာဘူး။ အမည္းစက္လည္း မေပ်ာက္ဘူး။ ဟင္း … ကုမၸဏီက လိမ္ေရာင္းတာ ထင္တယ္”
လို႔ ေရာင္းတဲ့ကုမၸဏီကိုေတာင္ အျပစ္ တင္လိုက္ေသးတယ္။ တကယ္ေတာ့ သူမအသက္ ေလးဆယ္နီးနီး ရိွေနၿပီ ပဲ။ အဲဒီဇရာကိုေတာ့ နည္းနည္းမွ ထည့္မတြက္ဘဲ အျပစ္တင္ေနတယ္။ မ်က္ႏွာေအာက္က ဆဲလ္ေတြက ေတာ္တန္႐ုံပဲ ျပဳျပင္ေပးႏိုင္မွာေပါ့။ ခက္ေနတာက လူေတြရဲ႕စိတ္ ပင္။ အရိွအတိုင္း လက္မခံႏိုင္ဘဲ ယုံၾကည္ရာကိုပဲ ဇြတ္မဲ လုပ္ေနတတ္ ၾကတာ။ အဲဒီလို လူေတြမ်ားလာေတာ့ သဘာဝမက်မႈေတြ ပိုမ်ားလာတာ ေပါ့။ အဲဒီထဲမွာ ကြၽန္မတစ္ေယာက္ လည္း သဘာဝမက်တဲ့ ေနထိုင္မႈမ်ား နဲ႔ ျဖစ္ေနၿပီလားလို႔ ျပန္စဥ္းစားမိ တယ္။ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မ Brand အေၾကာင္း ေျပာလြန္းသူေတြၾကား ထဲမွာေနဖို႔ တြန္႔ဆုတ္ေနမိတယ္။ ေနလို႔လည္း မရေတာ့။ ကြၽန္မနားက ေရေမႊးနံ႔ေလး ေကာင္းလိုက္တာ၊ ဘာတံဆိပ္လဲလို႔ေမးရင္ မေျဖႏိုင္ ပါ။ လက္ကိုင္အိတ္၊ နာရီအစ တစ္ခု တစ္ခု ေျပာင္းလဲသြားတိုင္း စိတ္ဝင္ တစားနဲ႔ တံဆိပ္ေတြကိုပဲ ဦးတည္ၿပီး ေမးေလ့ရိွၾကတယ္။
”ပုံေလးကေတာ့ လွတယ္၊ တံဆိပ္က သိပ္မသိဘူးေနာ္” နာမည္ မရိွဘူးဆိုၿပီး ထိုအမ်ဳိးသမီး မ်က္လုံး အေရာင္ပင္ ေျပာင္းလဲသြားတတ္ ေသးတယ္။
တစ္ခါတေလ ပစၥည္းက သိပ္ ွ်ကေူငအပ မေကာင္းဘဲ တံဆိပ္ေၾကာင့္ သာ ေစ်းေတြျမင့္ေနတာကိုလည္း ႀကဳံဖူးသားပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဒီတံဆိပ္မွ ဒီတံဆိပ္ သုံးစြဲႏိုင္မႈကို ႀကံဖန္ဂုဏ္ယူ ေနတတ္ၾကတာလည္း အမ်ားသား ပင္။ တစ္ခါတစ္ရံ နာမည္လုံးဝ မရိွ ေပမယ့္ ပစၥည္းအရည္အေသြးက နာမည္ႀကီး တံဆိပ္ေတြေလာက္ကို ေကာင္းမြန္ေနတတ္တာလည္း အမ်ားႀကီးပင္။ ဒီတံဆိပ္ေတြေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ အရည္ အခ်င္းကို ျမင့္ တက္သြား ေစလို႔လားလို႔ ေတြးမိ ေတာ့ ေခါင္းခါမိတယ္။ တစ္ခါက ကြၽန္မရဲ႕ပိုက္ဆံအိတ္ ေလးဟာ ႀကိဳက္လို႔ ဝယ္ခဲ့တာ။ မထင္မွတ္ဘဲ နာမည္ႀကီး တံဆိပ္ျဖစ္ ေနခဲ့တယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ေနတာကို အံ့ၾသသူေတြရိွေနတာက ကြၽန္မ အတြက္ ပိုလို႔ပင္ အံ့ၾသစရာ ျဖစ္ေန ေသးတယ္။
စားပြဲေပၚတင္ထားတဲ့ အိတ္ကို ထိုအမ်ဳိးသမီးက ဖတ္ခနဲယူၾကည့္ ၿပီး
”အံမယ္ မယ္ညိႇဳ႕က ြကခခန ေတြဘာေတြ ကိုင္လို႔ပါလား”
ဒီလိုအိတ္ကိုကိုင္တာကို မထင္ ထားသလိုေလသံနဲ႔၊ တန္ဖိုးေတြ ဆက္ေမးလာတယ္။ သူတို႔ေတြ စိတ္ ဝင္စားမႈက Brand ေတြရဲ႕ေအာက္မွာ ေလ။ ညိႇဳ႕ကိုယ္တိုင္ အဲဒီလိုအေပါင္း အသင္းရမွာကို စိတ္ပ်က္လာတယ္။ တစ္ေယာက္တည္း လြတ္လပ္ၿပီး ခံစားလို႔ရတဲ့ ညိႇဳ႕ရဲ႕အႏုပညာကမၻာ ေဘးမွာပဲ ေနတယ္။ၾကာခဲ့ၿပီပဲ။ ႐ုံးမွာလည္း တစ္ေယာက္တည္း ေနတတ္သလို တစ္ေယာက္တည္းေနရတာကို ေပ်ာ္ ေမြ႕ခံစားလြတ္လပ္လို႔ ေနၿပီ။ အႏု ပညာနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ကြၽန္မဆြဲတဲ့ ပန္းခ်ီကား၊ ကြၽန္မေရးတဲ့ ဝတၴဳ တစ္ပုဒ္စ ႏွစ္ပုဒ္စ၊ ကြၽန္မခံစားပစ္ လႊတ္လိုက္တဲ့ ရင္ထဲက ကဗ်ာေတြ၊ အဲဒီအႏုပညာဆိုတဲ့ အရာေတြမွာ ဘာေလဘယ္၊ ဘာတံဆိပ္မွ တပ္ စရာမလိုဘူး။ ႀကိဳက္သလိုပဲ လႊတ္ ထားလို႔ရတယ္။
တစ္ခါတေလ ပစၥည္းက သိပ္ ွ်ကေူငအပ မေကာင္းဘဲ တံဆိပ္ေၾကာင့္ သာ ေစ်းေတြျမင့္ေနတာကိုလည္း ႀကဳံဖူးသားပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဒီတံဆိပ္မွ ဒီတံဆိပ္ သုံးစြဲႏိုင္မႈကို ႀကံဖန္ဂုဏ္ယူ ေနတတ္ၾကတာလည္း အမ်ားသား ပင္။ တစ္ခါတစ္ရံ နာမည္လုံးဝ မရိွ ေပမယ့္ ပစၥည္းအရည္အေသြးက နာမည္ႀကီး တံဆိပ္ေတြေလာက္ကို ေကာင္းမြန္ေနတတ္တာလည္း အမ်ားႀကီးပင္။ ဒီတံဆိပ္ေတြေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ အရည္ အခ်င္းကို ျမင့္ တက္သြား ေစလို႔လားလို႔ ေတြးမိ ေတာ့ ေခါင္းခါမိတယ္။ တစ္ခါက ကြၽန္မရဲ႕ပိုက္ဆံအိတ္ ေလးဟာ ႀကိဳက္လို႔ ဝယ္ခဲ့တာ။ မထင္မွတ္ဘဲ နာမည္ႀကီး တံဆိပ္ျဖစ္ ေနခဲ့တယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ေနတာကို အံ့ၾသသူေတြရိွေနတာက ကြၽန္မ အတြက္ ပိုလို႔ပင္ အံ့ၾသစရာ ျဖစ္ေန ေသးတယ္။
စားပြဲေပၚတင္ထားတဲ့ အိတ္ကို ထိုအမ်ဳိးသမီးက ဖတ္ခနဲယူၾကည့္ ၿပီး
”အံမယ္ မယ္ညိႇဳ႕က ြကခခန ေတြဘာေတြ ကိုင္လို႔ပါလား”
ဒီလိုအိတ္ကိုကိုင္တာကို မထင္ ထားသလိုေလသံနဲ႔၊ တန္ဖိုးေတြ ဆက္ေမးလာတယ္။ သူတို႔ေတြ စိတ္ ဝင္စားမႈက Brand ေတြရဲ႕ေအာက္မွာ ေလ။ ညိႇဳ႕ကိုယ္တိုင္ အဲဒီလိုအေပါင္း အသင္းရမွာကို စိတ္ပ်က္လာတယ္။ တစ္ေယာက္တည္း လြတ္လပ္ၿပီး ခံစားလို႔ရတဲ့ ညိႇဳ႕ရဲ႕အႏုပညာကမၻာ ေဘးမွာပဲ ေနတယ္။ၾကာခဲ့ၿပီပဲ။ ႐ုံးမွာလည္း တစ္ေယာက္တည္း ေနတတ္သလို တစ္ေယာက္တည္းေနရတာကို ေပ်ာ္ ေမြ႕ခံစားလြတ္လပ္လို႔ ေနၿပီ။ အႏု ပညာနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ကြၽန္မဆြဲတဲ့ ပန္းခ်ီကား၊ ကြၽန္မေရးတဲ့ ဝတၴဳ တစ္ပုဒ္စ ႏွစ္ပုဒ္စ၊ ကြၽန္မခံစားပစ္ လႊတ္လိုက္တဲ့ ရင္ထဲက ကဗ်ာေတြ၊ အဲဒီအႏုပညာဆိုတဲ့ အရာေတြမွာ ဘာေလဘယ္၊ ဘာတံဆိပ္မွ တပ္ စရာမလိုဘူး။ ႀကိဳက္သလိုပဲ လႊတ္ ထားလို႔ရတယ္။
ကြၽန္မပန္းခ်ီကို မၿပီးေသးပါဘူး။ အဆင့္လိုေသး တယ္၊ ခံစားလို႔ မရပါဘူး၊ စကား လုံးေတြကိုလည္း ထိုနည္းလည္း ေကာင္း ေျပာခ်င္လည္း ေျပာလို႔ရပါ တယ္။ကြၽန္မသိတဲ့ အႏုပညာဆိုတာ မယုံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ခံစားခ်က္ ဆက္သြယ္မႈလိုင္းတစ္ခုပဲ။ ကြၽန္မ အႏုပညာကို သိတဲ့သူတိုင္းက စိတ္ ကို သိၾကပါတယ္။ အႏုပညာဆိုတဲ့ အရာကို ခ်စ္တယ္။ ေလးစားတယ္။ ဂုဏ္သိကၡာေလးကို ျမတ္ႏိုးတယ္။ ေဘးလူေတြက မႏွစ္သက္ဘူး၊ မေကာင္းဘူးေျပာလည္း ၿပဳံးေန တတ္ေနၿပီ၊ သူ မေကာင္းတာေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူးေလ။ ကြၽန္မ ဖန္တီးတဲ့ အထဲမွာေတာ့ ေကာင္းတာမွန္သမွ် သြန္းေလာင္းထားတာပဲ။ လက္ခံတာ လက္မခံတာ သူတို႔အပိုင္းပါ။ အႏု ပညာတစ္ခုခုကိုေတာ့ လုပ္ျဖစ္ေန တယ္။ လုပ္ေနတယ္ဆိုတာေလးကိုပဲ ကြၽန္မအာ႐ုံမွာ ၿငိတြယ္ေစတယ္။ကြၽန္မ လူသားဆန္ဆန္ပဲ ေတြး ခ်င္ပါတယ္။ အႏုပညာကို လုပ္ေန တိုင္း အကာမရိွဘူးလို႔ ခံစားရတယ္။ လြတ္လပ္ေနတယ္။ အဲဒီထဲကေန ပန္းခ်ီစုတ္တံ၊ ဒါမွမဟုတ္ ေဘာပင္ ေလးကိုခ်ထားၿပီး ကိုယ္နဲ႔ မထိေတြ႕ ရတဲ့အခ်ိန္မွာဆိုရင္ အကာ လူ သား ေတြနဲ႔ ေတြ႕ရတာပဲ။ အဲဒီလူသား ေတြနဲ႔ ကင္းေဝးရာေနရာဟာ ကြၽန္မ အတြက္ ေနလို႔အေကာင္း ဆုံးေန ရာ တစ္ခုေပါ့။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ Brand ေတြ၊ ေလဘယ္ေတြ၊ တံဆိပ္ေတြမရိွတဲ့ ၿမိဳ႕မွာ ေနခြင ့္ရ ခ်င္ တယ္။ ကြၽန္မ ပန္းခ်ီကားေတြကို ျဖစ္ႏိုင္ရင္ US $ ေတြ၊ က်ပ္ေတြ မတပ္ခ်င္ပါဘူး။တံဆိပ္ေတ ြရဲ႕ လႊမ္း မိုးစိုးမိုးမႈ ေတြက ကြၽန္မအတြက္ေတာ့ စိတ္ အေႏွာင့္ အယွက္ပင္။ ကိုယ္ဖန္တီးတဲ့ အႏုပညာတစ္ခုကို ဘယ္ေလာက္လို႔ ေဘာင္ထဲမွာ အတိအက်သတ္မွတ္ လိုက္ရတာကိုက မလြတ္လပ္ေတာ့ သလို ခံစားရတယ္။ အႏုပညာကို တန္ဖိုးမျဖတ္ခ်င္ဘူး၊ မျဖတ္ရက္တာ လည္း ပါမွာပါ။ အႏုပညာလႊမ္းမိုးမႈ ႀကီးစိုးမႈကိုပဲ လက္ခံခ်င္တယ္။ ေႏြး ေထြးခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔ထိ ေအာင္ ကြၽန္မအႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္ ရင္ တံဆိပ္ကပ္ရန္လည္း မလိုသလို တပ္ခြင့္လည္း မရိွပါဘူး။ ကြၽန္မရဲ႕ ဖိနပ္ေလးမ်ားကေတာ့ ဘာတံဆိပ္ မွန္း မသိခဲ့တာ၊ ယခုထက္ပင္ …။ တန္ဖိုးတစ္ခုရဲ႕ သီအိုရီဆိုတာ တံဆိပ္ေတြနဲ႔ လဲလွယ္ျခင္းခံရဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီဖိနပ္ေပၚမွာ စြပ္ခြင့္၊ ရပ္ခြင့္၊ ေလွ်ာက္လွမ္းခြင့္ ရေနတဲ့ေျခတစ္စုံဟာ တံဆိပ္ေၾကာင့္ ပိုၿပီးခိုင္မာ၊ လွပမသြားတာေတာ့ ေသခ်ာလွပါတယ္။
ေခ်ာအိမာန္ (မႏၲေလး)
No comments:
Post a Comment