အကယ္ဒမီပြဲ နားနီးလို႔ရယ္၊ အကယ္ဒမီေခၚထုိက္တဲ့ အကယ္ဒမီ
ေရွာ့ေတြျမင္ေတြ႕ရဖန္မ်ားလာလို႔ ရယ္၊ အမွတ္တရေရးခ်င္လာတာပါ။
၈၈အေရးေတာ္ပုံႀကီး မတိုင္မီကာလ ေတြက ကြၽန္ေတာ္ မွတ္မွတ္ရရစြဲ လမ္းႏွစ္
ၿခိဳက္ခဲ့တဲ့ ကာတြန္းဆရာ တစ္ဦးရွိပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ သမိန္ ေပါသြပ္ကို
ဖန္တီးတဲ့ ကာတြန္းဆရာ ေမာင္ဝဏၰျဖစ္ ပါတယ္။ႀကိဳက္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းက
ဆရာေမာင္ ဝဏၰ ရဲ႕ ကာတြန္းဟာ သာမန္မွ် ရယ္စရာ ေပး႐ုံသက္သက္မဟုတ္ဘဲ၊ နက္နက္
႐ႈိင္း႐ႈိင္း အေတြးရသေပးတဲ့ အတြက္ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဆရာ့ရဲ႕၈၈အေရးေတာ္ ပုံအႀကိဳ
လူထုခံစားခ်က္တစ္ရပ္ကို မေဟသီမဂၢဇင္းမွာ ပုံေဖာ္ခဲ့တာေလး
နဲ႔ဦးစြာပဏာမသာဓကျပခ်င္မိတယ္။
ေယာင္လာတာပါ
ဘုရင္တစ္ပါးက ႀကိမ္စၾကာ ကိုင္ၿပီး ေရျပင္ကို႐ိုက္တဲ့ပုံနဲ႔ နံေဘး မွာ လက္အုပ္ခ်ီ ခစားေနတဲ့ အမတ္ တစ္ဦးပုံ။ ေရျပင္ကို ကုန္ေစ်းႏႈန္းလို႔ ေရထားၿပီး ႀကိမ္စၾကာတုတ္ကို ကုန္ စည္ ေစ်းႏႈန္း က်ဆင္းေရး စီမံကိန္း လား (လုပ္ငန္းစိစစ္ေရးအဖြဲ႕လား) ေရး ထားတာ အမွတ္ရေနပါတယ္။ အဲဒီ ကာတြန္းကို ဖတ္ရင္း ေက်ာင္းစာမွာ သင္ရတဲ့ ဘိုးေတာ္ဘုရားနဲ႔ အမတ္ဦး ေပၚဦး သမိုင္းရာဇဝင္ ဇာတ္လမ္းကို သိထား႐ုံမွ်နဲ႔ ဟာသ ရသခံစားႏိုင္ ေအာင္ေရးထားတာျဖစ္ေပမယ့္ အဲ့ဒီ ေခတ္ကာလ စနစ္ကလူထုကို နင့္ေနေအာင္ ခံစားရတဲ့ အျဖစ္ သနစ္ေတြရွိ ေနေလ ေတာ့ ဖတ္ရမိသူတိုင္း အႏွစ္ ၿခိဳက္ႀကီးကိုႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
"ဟဲ့ ေပၚဦး နင္ ေလွ်ာက္တင္လို႔ ေရႀကီးေရလွ်ံေန တဲ့ ေရျပင္ကို ငါႀကိမ္စၾကာနဲ႔႐ိုက္ တာ ေရကမေလ်ာ့ဘဲ တိုးတိုး လာပါေရာလား"လို႔ အဓိပၸာယ္ရတဲ့ စာမ်ဳိးနဲ႔မိန္႔ဆိုေတာ့အမတ္ႀကီး ဦးေပၚ ဦးက "ေရပိုႀကီးလာတာ မဟုတ္ပါ။ ဘုန္းေတာ္ေၾကာင့္ေရျပင္ဟာ ေယာင္ ကိုင္းလာတာပါ"လို႔ ျပန္ေလွ်ာက္တဲ့ ဟန္။ အဲဒီကာတြန္းကို ကြၽန္ေတာ့္ နည္းတူ ပရိသတ္မ်ားလည္း လက္ခုပ္ လက္ ဝါးတီးရယ္ပြဲက်ခဲ့ပါလိမ့္မယ္။ အမတ္ဦးေပၚဦးက ဘုန္းေတာ္ ေၾကာင့္ဆိုတဲ့ စကားတစ္လုံးနဲ႔ခ်ီၿပီး တင္ေလွ်ာက္ေန တာကို ဘုရင္ကသာ "ခ်င့္ခ်င့္ခ်ိန္ခ်ိန္ ႏႈိင္းႏႈိင္း ဆဆေဆာင္ရြက္ပါက"ဆိုတာမ်ဳိးႏိုင္ငံကိုအက်ဳိးျပဳတဲ့ကာတြန္းေကာင္း တစ္ကြက္ျဖစ္လို႔ ျပည္သူလူထုက ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ျဖစ္ရတာပါ။
အစိုးရ ကို ထိလို႔၊ ပုတ္ခတ္ရဲ လို႔ဆိုတဲ့ စိတ္ဆႏၵထက္ တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနၾကရ ခိုက္ ကာလမွာ တာဝန္ရွိသူေတြ ျမင္သင့္၊ျပင္သင့္ တာေတြ ျမင္ၾက၊ျပင္ၾကရင္း ႏိုင္ငံနဲ႔ လူမ်ဳိး အက်ိဳးရွိေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေစလိုၾကတဲ့ ဆႏၵေတြသာ ျဖစ္ပါလိမ့္ မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္က ျပည္သူေတြ ဘက္က ယုံယုံၾကည္ၾကည္ ဆိုခ်င္ပါတယ္။ သိပ္မမွတ္မိေပမယ့္ ထိုေခတ္ ကာလ လူထု စားဝတ္ေနေရး ေတာ္ေတာ္ က်ပ္တည္းလာေနသလို၊ ႏိုင္ငံ ေတာ္ပိုင္းက ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး ေဆာင္ရြက္လို စိတ္ထက္ အမိန္႔အာဏာ နဲ႔ ပိုမို ထိန္းခ်ဳပ္လိုစိတ္နဲ႔ ေျဖရွင္းေန ပံုကို ျပည္သူ႔ ဘက္ေတာ္သား အႏု ပညာသမား ဆရာကာတြန္း ေမာင္ဝဏၰ က သူတတ္စြမ္းတဲ့ အႏုပညာနဲ႔ မီး ေမာင္းထိုးျပရင္း တိုင္းက်ဳိး၊ ျပည္က်ဳိး ျပဳခဲ့တာကိုထိုေခတ္ ကာလ တာဝန္ရွိ ပုဂၢိဳလ္တခ်ဳိ႕က လက္ခံေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ က လက္မခံခဲ့ပါ။
လက္ပ်ဥ္းတြဲေနတဲ့လက္႐ုံး
တိုင္းက်ဳိးျပည္ျပဳ အႏုပညာရွင္ ကာတြန္း ေမာင္ဝဏ ၰကပဲ ထို၈၈ အေရး ေတာ္ပုံအႀကိဳကာလမွာ အကယ္ ဒမီဆိုၿပီး ကာတြန္းလုံးခ်င္း တစ္အုပ္ ထုတ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ (ကြၽန္ေတာ္ အမွတ္ မွားေနပါရင္ ျပင္ေပးၾက ေစလိုပါ တယ္။) အဲဒီအကယ္ဒမီ ဇာတ္လမ္း ထဲက အထြတ္အထိပ္ ဇာတ္ကြက္က ေတာ့ ဦးေပါင္းက်ားနဲ႔ ျမင္းညိဳရွင္ ဇာတ္ကြက္ပါပဲ။ အသက္ အရြယ္အို မင္းလာတဲ့ ဘုန္းသမၻာရွင္ အေလာင္း စည္သူမင္းႀကီး သူ႔လက္ပ်ဥ္တြဲေန တာကို ညီလာခံမွာ မွဴးႀကီး မတ္ရာ ေတြျမင္ၿပီး ၿပဳံးေနၾကတဲ့ အတြက္ ဒါကို ဘုရင္ႀကီးခံစားမိတာနဲ႔ သူ႔အစြမ္း ကို သိေစရမယ္ ဆိုၿပီး တူးရြင္းေတာင္ ေျခမွာ လူဆိုးႀကီး တစ္ဦးေသာင္း က်န္း ေနေၾကာင္းမွဴးႀကီးမတ္ရာ ေသနာ ပတိေတြကို တပ္လွန္႔လို႔ သြားေရာက္ ေခ်မႈန္းေစတဲ့အခါ မင္းႀကီး အစြမ္းျပ ခန္းမို႔ ဦးေပါင္းက်ား ေဆာင္း၊ျမင္းညိဳ ႀကီးစီးလို႔ ဝိုင္းဝန္းဖမ္းၾကတဲ့ စစ္သည္ ရဲမက္ေတြ လက္ထဲက ေဖာက္ထြက္ သြားႏိုင္ခဲ့တာ ဘယ္မွဴးႀကီးမတ္ရာ ေသနာပတိမွ မင္းႀကီးမွန္းမသိ။ အဲ့ဒီ အတြက္မင္းႀကီးဟာ ညီလာခံမွာ "ငါ မအို ေသး"ရယ္လုိ႔ ေၾကြးေၾကာ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ဘုန္းသမၻာရွင္ မင္းႀကီး အေလာင္း စည္သူသမိုင္းေပမို႔ ရာဇဝင္က ရာဇ ဝင္ထဲမွာ မို႔လို႔သာဆိုတဲ့ အေတြးကို ဆရာ့ရဲ႕ သမိန္ေပါသြပ္ အကယ္ ဒမီ ကာတြန္း စာအုပ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကို ေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ေစာေစာက ဇာတ္ လို ေတာင္ပုလုၿမိဳ႕စားႀကီးက သူအို တာကို အေလာင္းစည္သူ မင္းႀကီးထုံး ႏွလုံးမူၿပီး သူမအိုေသးေၾကာင္း ေၾကြး ေၾကာ္လိုစိတ္နဲ႔ သူ႔လူေတြကို ရာဇ ဝင္ထဲကလို ေတာင္ပုလု ေတာင္ေျခ မွာ ဦးေပါင္းက်ား နဲ႔ျမင္းညိဳရွင္ လူဆုိး တစ္ေယာက္ေသာင္းက်န္းေနေၾကာင္း သြားေရာက္ ဖမ္းဆီးေစတဲ့ဇာတ္လမ္းမ်ဳိး ပုံတူခင္းက်င္းလိုစိတ္ကိုျမန္မာရာဇဝင္ သမိုင္းက်မ္းေက်တဲ့၊ ေဗာင္းေတာ္ညိမ့္၊ စိတ္ေတာ္သိတဲ့ သမိန္ေပါသြပ္တု႔ိက ႀကိဳႀကိဳတင္တင္ ဇာတ္လမ္းဆင္ၿပီး အကယ္ဒမီ ဇာတ္ကြက္အတိုင္း သမၼတ လူၾကမ္း အဖဲြ႕ေတာင္ ထုိင္ငိုေလာက္ ေအာင္သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးၾကပါေတာ့တယ္။
အေလာင္းစည္သူ မင္းတရား ႀကီးလို အစြမ္းမရွိေပမယ့္ ေတာင္ပုလု ၿမိဳ႕စားႀကီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ စူပါပါဝါ ေတြ ျပည့္ေနသူပမာ ထင္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ သမိန္ေပါသြပ္ တို႔ရဲမက္တေတြက ဝိုင္း ဝန္း ဖမ္းဆီးဟန္ ျပဳရာမွာ ေတာင္ပုလု ၿမိဳ႕စားႀကီး မတုိက္ခိုက္ခင္ ကတည္းက ဟန္ေဆာင္ လွဲခ်ျပလိုက္ၾကတဲ့ အတြက္ ၿမိဳ႕စားႀကီးမွာ သူ႔အစြမ္း အံ့မခန္းရယ္ လို႔တအံ့တၾသ ရွိကာ ငါမအိုေသးရယ္ လို႔ နန္းရင္ျပင္မွာ ႀကံဳဝါးခြင့္ရလိုက္ပံု ကိုဆရာ ကာတြန္းေမာင္ဝဏၰက ရယ္ရႊင္ဖြယ္ ဟာသရသသာမက ေခတ္ စနစ္ရဲ႕ လဲြေခ်ာ္မႈကို ထိထိမိမိေရးသား တင္ျပ ရင္းတိုင္းက်ဳိး ျပည္ျပဳေဆာင္ ရြက္ လိုက္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီကေန႔မွာ ဆရာ ကာတြန္း ေမာင္ဝဏ ၰမရွိေတာ့ေပမယ့္ ဆရာရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္ ဇာတ္လိုက္ေက်ာ္ႀကီး အကယ္ဒမီ သမိန္ေပါသြပ္ လို အိုက္ တင္ေကာင္းသူေတြကေတာ့ရွိေနဆဲပါ။
အကယ္ဒမီပြဲ နားနီးလို႔ရယ္၊အကယ္ဒမီ ေခၚထုိက္တဲ့ အကယ္ဒမီေရွာ့ေတြ ျမင္ ေတြ႕ရဖန္မ်ားလာလို႔ရယ္၊ အမွတ္တရ ေရးခ်င္လာတာပါ။
ကိုမ်ဳိး(ျမန္မာစာ)
ေယာင္လာတာပါ
ဘုရင္တစ္ပါးက ႀကိမ္စၾကာ ကိုင္ၿပီး ေရျပင္ကို႐ိုက္တဲ့ပုံနဲ႔ နံေဘး မွာ လက္အုပ္ခ်ီ ခစားေနတဲ့ အမတ္ တစ္ဦးပုံ။ ေရျပင္ကို ကုန္ေစ်းႏႈန္းလို႔ ေရထားၿပီး ႀကိမ္စၾကာတုတ္ကို ကုန္ စည္ ေစ်းႏႈန္း က်ဆင္းေရး စီမံကိန္း လား (လုပ္ငန္းစိစစ္ေရးအဖြဲ႕လား) ေရး ထားတာ အမွတ္ရေနပါတယ္။ အဲဒီ ကာတြန္းကို ဖတ္ရင္း ေက်ာင္းစာမွာ သင္ရတဲ့ ဘိုးေတာ္ဘုရားနဲ႔ အမတ္ဦး ေပၚဦး သမိုင္းရာဇဝင္ ဇာတ္လမ္းကို သိထား႐ုံမွ်နဲ႔ ဟာသ ရသခံစားႏိုင္ ေအာင္ေရးထားတာျဖစ္ေပမယ့္ အဲ့ဒီ ေခတ္ကာလ စနစ္ကလူထုကို နင့္ေနေအာင္ ခံစားရတဲ့ အျဖစ္ သနစ္ေတြရွိ ေနေလ ေတာ့ ဖတ္ရမိသူတိုင္း အႏွစ္ ၿခိဳက္ႀကီးကိုႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
"ဟဲ့ ေပၚဦး နင္ ေလွ်ာက္တင္လို႔ ေရႀကီးေရလွ်ံေန တဲ့ ေရျပင္ကို ငါႀကိမ္စၾကာနဲ႔႐ိုက္ တာ ေရကမေလ်ာ့ဘဲ တိုးတိုး လာပါေရာလား"လို႔ အဓိပၸာယ္ရတဲ့ စာမ်ဳိးနဲ႔မိန္႔ဆိုေတာ့အမတ္ႀကီး ဦးေပၚ ဦးက "ေရပိုႀကီးလာတာ မဟုတ္ပါ။ ဘုန္းေတာ္ေၾကာင့္ေရျပင္ဟာ ေယာင္ ကိုင္းလာတာပါ"လို႔ ျပန္ေလွ်ာက္တဲ့ ဟန္။ အဲဒီကာတြန္းကို ကြၽန္ေတာ့္ နည္းတူ ပရိသတ္မ်ားလည္း လက္ခုပ္ လက္ ဝါးတီးရယ္ပြဲက်ခဲ့ပါလိမ့္မယ္။ အမတ္ဦးေပၚဦးက ဘုန္းေတာ္ ေၾကာင့္ဆိုတဲ့ စကားတစ္လုံးနဲ႔ခ်ီၿပီး တင္ေလွ်ာက္ေန တာကို ဘုရင္ကသာ "ခ်င့္ခ်င့္ခ်ိန္ခ်ိန္ ႏႈိင္းႏႈိင္း ဆဆေဆာင္ရြက္ပါက"ဆိုတာမ်ဳိးႏိုင္ငံကိုအက်ဳိးျပဳတဲ့ကာတြန္းေကာင္း တစ္ကြက္ျဖစ္လို႔ ျပည္သူလူထုက ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ျဖစ္ရတာပါ။
အစိုးရ ကို ထိလို႔၊ ပုတ္ခတ္ရဲ လို႔ဆိုတဲ့ စိတ္ဆႏၵထက္ တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနၾကရ ခိုက္ ကာလမွာ တာဝန္ရွိသူေတြ ျမင္သင့္၊ျပင္သင့္ တာေတြ ျမင္ၾက၊ျပင္ၾကရင္း ႏိုင္ငံနဲ႔ လူမ်ဳိး အက်ိဳးရွိေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေစလိုၾကတဲ့ ဆႏၵေတြသာ ျဖစ္ပါလိမ့္ မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္က ျပည္သူေတြ ဘက္က ယုံယုံၾကည္ၾကည္ ဆိုခ်င္ပါတယ္။ သိပ္မမွတ္မိေပမယ့္ ထိုေခတ္ ကာလ လူထု စားဝတ္ေနေရး ေတာ္ေတာ္ က်ပ္တည္းလာေနသလို၊ ႏိုင္ငံ ေတာ္ပိုင္းက ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး ေဆာင္ရြက္လို စိတ္ထက္ အမိန္႔အာဏာ နဲ႔ ပိုမို ထိန္းခ်ဳပ္လိုစိတ္နဲ႔ ေျဖရွင္းေန ပံုကို ျပည္သူ႔ ဘက္ေတာ္သား အႏု ပညာသမား ဆရာကာတြန္း ေမာင္ဝဏၰ က သူတတ္စြမ္းတဲ့ အႏုပညာနဲ႔ မီး ေမာင္းထိုးျပရင္း တိုင္းက်ဳိး၊ ျပည္က်ဳိး ျပဳခဲ့တာကိုထိုေခတ္ ကာလ တာဝန္ရွိ ပုဂၢိဳလ္တခ်ဳိ႕က လက္ခံေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ က လက္မခံခဲ့ပါ။
လက္ပ်ဥ္းတြဲေနတဲ့လက္႐ုံး
တိုင္းက်ဳိးျပည္ျပဳ အႏုပညာရွင္ ကာတြန္း ေမာင္ဝဏ ၰကပဲ ထို၈၈ အေရး ေတာ္ပုံအႀကိဳကာလမွာ အကယ္ ဒမီဆိုၿပီး ကာတြန္းလုံးခ်င္း တစ္အုပ္ ထုတ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ (ကြၽန္ေတာ္ အမွတ္ မွားေနပါရင္ ျပင္ေပးၾက ေစလိုပါ တယ္။) အဲဒီအကယ္ဒမီ ဇာတ္လမ္း ထဲက အထြတ္အထိပ္ ဇာတ္ကြက္က ေတာ့ ဦးေပါင္းက်ားနဲ႔ ျမင္းညိဳရွင္ ဇာတ္ကြက္ပါပဲ။ အသက္ အရြယ္အို မင္းလာတဲ့ ဘုန္းသမၻာရွင္ အေလာင္း စည္သူမင္းႀကီး သူ႔လက္ပ်ဥ္တြဲေန တာကို ညီလာခံမွာ မွဴးႀကီး မတ္ရာ ေတြျမင္ၿပီး ၿပဳံးေနၾကတဲ့ အတြက္ ဒါကို ဘုရင္ႀကီးခံစားမိတာနဲ႔ သူ႔အစြမ္း ကို သိေစရမယ္ ဆိုၿပီး တူးရြင္းေတာင္ ေျခမွာ လူဆိုးႀကီး တစ္ဦးေသာင္း က်န္း ေနေၾကာင္းမွဴးႀကီးမတ္ရာ ေသနာ ပတိေတြကို တပ္လွန္႔လို႔ သြားေရာက္ ေခ်မႈန္းေစတဲ့အခါ မင္းႀကီး အစြမ္းျပ ခန္းမို႔ ဦးေပါင္းက်ား ေဆာင္း၊ျမင္းညိဳ ႀကီးစီးလို႔ ဝိုင္းဝန္းဖမ္းၾကတဲ့ စစ္သည္ ရဲမက္ေတြ လက္ထဲက ေဖာက္ထြက္ သြားႏိုင္ခဲ့တာ ဘယ္မွဴးႀကီးမတ္ရာ ေသနာပတိမွ မင္းႀကီးမွန္းမသိ။ အဲ့ဒီ အတြက္မင္းႀကီးဟာ ညီလာခံမွာ "ငါ မအို ေသး"ရယ္လုိ႔ ေၾကြးေၾကာ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ဘုန္းသမၻာရွင္ မင္းႀကီး အေလာင္း စည္သူသမိုင္းေပမို႔ ရာဇဝင္က ရာဇ ဝင္ထဲမွာ မို႔လို႔သာဆိုတဲ့ အေတြးကို ဆရာ့ရဲ႕ သမိန္ေပါသြပ္ အကယ္ ဒမီ ကာတြန္း စာအုပ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကို ေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ေစာေစာက ဇာတ္ လို ေတာင္ပုလုၿမိဳ႕စားႀကီးက သူအို တာကို အေလာင္းစည္သူ မင္းႀကီးထုံး ႏွလုံးမူၿပီး သူမအိုေသးေၾကာင္း ေၾကြး ေၾကာ္လိုစိတ္နဲ႔ သူ႔လူေတြကို ရာဇ ဝင္ထဲကလို ေတာင္ပုလု ေတာင္ေျခ မွာ ဦးေပါင္းက်ား နဲ႔ျမင္းညိဳရွင္ လူဆုိး တစ္ေယာက္ေသာင္းက်န္းေနေၾကာင္း သြားေရာက္ ဖမ္းဆီးေစတဲ့ဇာတ္လမ္းမ်ဳိး ပုံတူခင္းက်င္းလိုစိတ္ကိုျမန္မာရာဇဝင္ သမိုင္းက်မ္းေက်တဲ့၊ ေဗာင္းေတာ္ညိမ့္၊ စိတ္ေတာ္သိတဲ့ သမိန္ေပါသြပ္တု႔ိက ႀကိဳႀကိဳတင္တင္ ဇာတ္လမ္းဆင္ၿပီး အကယ္ဒမီ ဇာတ္ကြက္အတိုင္း သမၼတ လူၾကမ္း အဖဲြ႕ေတာင္ ထုိင္ငိုေလာက္ ေအာင္သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးၾကပါေတာ့တယ္။
အေလာင္းစည္သူ မင္းတရား ႀကီးလို အစြမ္းမရွိေပမယ့္ ေတာင္ပုလု ၿမိဳ႕စားႀကီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ စူပါပါဝါ ေတြ ျပည့္ေနသူပမာ ထင္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ သမိန္ေပါသြပ္ တို႔ရဲမက္တေတြက ဝိုင္း ဝန္း ဖမ္းဆီးဟန္ ျပဳရာမွာ ေတာင္ပုလု ၿမိဳ႕စားႀကီး မတုိက္ခိုက္ခင္ ကတည္းက ဟန္ေဆာင္ လွဲခ်ျပလိုက္ၾကတဲ့ အတြက္ ၿမိဳ႕စားႀကီးမွာ သူ႔အစြမ္း အံ့မခန္းရယ္ လို႔တအံ့တၾသ ရွိကာ ငါမအိုေသးရယ္ လို႔ နန္းရင္ျပင္မွာ ႀကံဳဝါးခြင့္ရလိုက္ပံု ကိုဆရာ ကာတြန္းေမာင္ဝဏၰက ရယ္ရႊင္ဖြယ္ ဟာသရသသာမက ေခတ္ စနစ္ရဲ႕ လဲြေခ်ာ္မႈကို ထိထိမိမိေရးသား တင္ျပ ရင္းတိုင္းက်ဳိး ျပည္ျပဳေဆာင္ ရြက္ လိုက္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီကေန႔မွာ ဆရာ ကာတြန္း ေမာင္ဝဏ ၰမရွိေတာ့ေပမယ့္ ဆရာရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္ ဇာတ္လိုက္ေက်ာ္ႀကီး အကယ္ဒမီ သမိန္ေပါသြပ္ လို အိုက္ တင္ေကာင္းသူေတြကေတာ့ရွိေနဆဲပါ။
အကယ္ဒမီပြဲ နားနီးလို႔ရယ္၊အကယ္ဒမီ ေခၚထုိက္တဲ့ အကယ္ဒမီေရွာ့ေတြ ျမင္ ေတြ႕ရဖန္မ်ားလာလို႔ရယ္၊ အမွတ္တရ ေရးခ်င္လာတာပါ။
ကိုမ်ဳိး(ျမန္မာစာ)
No comments:
Post a Comment